dochterlief heeft weer iets nieuws om te verzamelen...pressed pennies. dat zijn 5 cent muntjes waar een afdruk op geperst is. hebben jullie ook iets geks wat jullie verzamelen? oja...als iemand toevallig een muntje heeft liggen en doet er niks mee...dan wilt angelina deze graag hebben ze heeft er pas 5
Ik heb er ook een paar maar die bewaar ik zelf omdat dat souveniers zijn. Wel erg leuk! Hoop dat je via zp nog nieuwe voor je dochters vind.
Ik heb er 1 van madurodam.. (met een molentje, ik kan me herinneren dat je uit verschillende afbeeldingen kon kiezen) Als je je adres geeft kan ik hem wel opsturen..
Jaa die spaartmijn dochter ook althans ik voor mn dochter hebben er 2 haah uit rhenen en amersfoort. Nu de rest nog
leuk zijn die dingen hè hier ook een verzamelaar. wij hebben ze echt overal vandaag. Insbruck efteling openlucht museum je kan het zo gek niet bedenken. ik zal eens kijken we gaan binnen kort naar de efteling heeft ze die al?
Scheveningen kan je deze ook laten drukken in Sealife, en vlak bij van der valk op de pier. Mooi excuus om weer een dagje uit te plannen.