Heb gekozen voor geen van beide, de boom zie je veel en kan op baby als peuter kamer. Het meisje is mij te donker en te druk. Je zou ook kunnen kijken naar 3d vlinders.via alieexpress is het 0.83 en heb je er twaalf. Je kan ze op verschillende manieren op de muur plaatsen en past ook bij wat oudere leeftijd. De kleur en hoeveelheid bepaal je zelf.
Ik vind deze 2 erg leuk: https://www.blabloom.com/nl/producten/slaapkamer/decoratie/bumoon-muursticker-forest/374/ https://www.blabloom.com/nl/producten/slaapkamer/decoratie/bumoon-muursticker-farm/376/ Eijffinger Animal parade 38001 - Dieren En hier zitten ook leuke dingen bij: Eijffinger Behang Rice - Eijffinger behangcollectie Rice
Als je de tweede sticker te druk vindt kun je trouwens altijd stukken weglaten. Dat heb ik bij onze muursticker ook gedaan, dat maakt het geheel wat rustiger.
De boom! Ik vind die van het meisje te bepalend, de boom zou meer onderdeel van de kamer worden. Maarre, wat vindt je dochter leuk?
Ik vind die van het meisje heel leuk maar niet in de kamer van een 2,5 jarige. Ik zou dus voor de boom gaan. Een muursticker is ook wel een keer te vervangen als ze wat ouder is en de boom niet meer past.
Ik vind het meisje wel leuk. Maar eerlijk? Ik zou zelf noooooit meer voor een muursticker gaan. Die van onze zoon heeft een jaar op de muur gezeten en toen had hij de helft er af getrokken. Geen succes hier dus.
geen van beide ik vind het al snel te druk maar goed het hangt er ook van af wat je met de rest van de kamer doet en welke kleur je op de muren doet etc als je het wel wilt doen en je kan niet kiezen zou ik je dochter laten kiezen welke zij het mooiste vind
De boom. Vind de vlinders rondom het meisje erg leuk maar het meisje zelf is mij te zwart. De boom is ook niet te druk en past overal wel bij.
Bedankt voor de vele reacties! Ik blijf maar twijfelen en twijfelen, dus heb beslist om het nog even af te wachten. Zal eerst de kamer schilderen, de meubels plaatsen en daarna kijken hoeveel ruimte nog over is, en of een sticker wel nog 'past'. Bedankt van een eeuwige twijfelaar
Het meisje, superieur voor die leeftijd. En een boommuursticker vind ik inmiddels ook zo afgezaagd.. Lijkt alsof iedereen er eentje heeft.