baby druk tijdens bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Rono, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Ik vroeg me af of de baby ook druk kan zijn tijdens de weeen? Dit kan ik me namelijk niet meer herrineren van mn dochter!

Bedankt :cool:

2. Seth

Seth Niet meer actief

verschilt...

hier was de laatse nog flink aan t trappen tijdens de persweeen... voelde echt raar, want het meeste van het vruchtwater was natuurlijk al weg.....

Bij tweede voelde ik haar nog bewegen en hikken onderweg naar het ziekenhuis... (had al flinke ontsluiting)...

de eerste was rustig...

3. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja hier was de beeb erg druk tijdens de weeen! In heel de zwangerschap tamelijk rustig en tijdens de bevalling moest die schade nog even ingehaald worden leek het wel :p Ik was er iets minder blij mee want even 'rustig' bijkomen tussen de weeen door zat er dus niet in. Maar aan de andere kant, ik wist zo wel dat het goed met haar ging.

Ik denk dat het inderdaad wel verschilt per kindje, of deze druk of rustig is tijdens de bevalling. Afwachten maar!

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hier ook rake trappen gehad tijdens mn bevalling! en dat deed PIJN! :| hoe geweldig ik dat bewegen en schoppen vond tijdens mn zwangerschap ook al deed t soms zeer.. zo erg vond ik t tijdens de weeen.. toen kon ik dat er echt niet bijhebben! heb ook echt gezegd tegen m "niet nu schoppen geef me nog een paar uurtjes en als je eruit bent mag je schoppen wat je wilt" :D

Deel Deze Pagina