Is Plopsaland Coevorden de moeite waard? Wij willen er met Emma van het voorjaar of zomer heen (dan is ze bijna 2). Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Er is een peuterspeelhoekje, met kleine schommels, glijbanen etc. Ook een ballenbak en kikkers waar je met haar in kan & in de draaimolen. De disco/danshoekje met k3 liedjes etc. en de optredens van bumba. Het is daar erg vrolijk met al die kleurtjes en muziek. Zelf lijkt me echt leuk voor haar. Ben er afgelopen zomer geweest en er waren vele kindertjes rond die leeftijd.. Natuurlijk zijn er ook dingen waar ze niet in kan, maar dat is ook in een gewone park. En denk dat het ook geschikt is omdat het niet mega groot is. Zou zeggen, veel plezier!
Wij zijn geloof ik 2 maanden geleden geweest. Vooral voor de Bumba show, mevrouwtje is een grote fan! Ze vond het erg leuk, veel kindjes van die leeftijd rond de 2jaar. En verder heeft ze ook op het Bumba speelhoekje gespeelt en in die kikker atractie geweest. Oh ja de meet en great met Bumba en Bumbalu vond ze ook erg leuk. Ze hebben samen gedanst en ze is met hun op de foto geweest Ik denk dat het tot ong 3jr wel leuk is.
Wij zijn gisteren geweest, en m'n dochter vond het geweldig! De kleintjes kunnen niet in alle atracties, maar er is genoeg voor ze te doen hoor!
Voor Emma zal het geweldig zijn, voor jullie als ouders iets minder... Maar als de kinderen genieten, geniet je als ouders ook toch? Verder is het vrij klein, met een paar uurtjes heb je het wel gezien (wat waarschijnlijk ook voldoende is voor Emma), maar is het in verhouding best duur.
Leuk om te lezen, ik was hier ook wel benieuwd naar. Als het wat mooier weer wordt gaan we er zeker een keer naar toe.
klinkt goed dus. Idd was ik er al vanuit gegaan dat ze niet overal in zou kunnen en meestal zijn een paar dingen al genoeg om ze enthousiast te krijgen! En idd na een paar uurtjes zal Emma vast wel moe zijn en anders papa en mama wel haha! Heel erg bedankt voor de reacties. Het klinkt erg leuk en heb alleen maar meer zin om erheen te gaan. Emma is ook k3, Bumba en kabouter plop fan! Kun je daar ook van die kabouterplop mutsjes kopen? zie geregeld kinderen er mee lopen. zou wel niet heel goedkoop zijn maar vind ze wel erg leuk