Alles! Naast de gewone westerse muziek vind ik Arabische muziek heerlijk en K-Pop en J-Pop ( Koreaanse en Japanse popmuziek ). Met name An Cafe, Girls Generation en Gackt vind ik geweldig.
- top 40 - reaggaton - hardcore - zwijmelmuziek - en soms ook wel nederlandstalig Eigenlijk vrij veel, maar geen klassiek
Ik luister nog heel veel muziek, heb eigenlijk de hele dag haast wel muziek op staan en dan naar voornamelijk r&b
1. Dubstep YouTube - T-pain ft Teddy Verseti - Church (Dubstep Remix) 2. Darkstep/ Neuro funk YouTube - Spor Cyberpunk 3. Rap/ R&B/Hip hop http://www.youtube.com/watch?v=oVyGjVCTlCI Allemaal muziek die je echt over goede speakers moet spelen.
Ik vind eigelijk alles wel leuk.. Maar mijn voorkeur heeft toch wel dit soort muziek YouTube - Don Omar - Ojitos Chiquitos
Vooral trance,liefste hardtrance. Ook hardcore en tegenwoordig veel folk metal.Trouwens ook wel wat nummers uit de jaren 60 en 80 en top 40. Van alles wat dus maar geen R&B,rap en die shit,brrr. Oh en Rammstein vind ik errug leuk En swedish house maffia.
Ik luister thuis naar heel wat verschillende genres. Als ik weg ga is dat meestal naar hardcore shows (de metal/punk variant wel te verstaan, niet de techo hardcore )
top 40,braziliaans, nederlandstalig, nederlandstalige hip hip a la jeugd van tegenwoordig, reggaeton, spaanse muziek, R&b, hip hop, jaren 70, 80, 90
Alles wel eigenlijk, echt verschillend. Me favoriete nummer is momenteel toch echt die van (jaja) Nick & Simon met 'wijzer' (dan je was). Mooie clip ook, aparte maar erg mooie nummer.
Vind heel veel leuk, echt van hardstyle tot apres ski en zelfs geheime zender Momenteel luister ik veel naar radio Veronica, 10Gold en cd's van Nieuw Nederlands Peil.
Hier varieert m'n cd collectie van Vivaldi tot Rammstein en Opeth.. Verder Irish Folk muziek, 50's/60's, dingen als Hot Chip en Tool. Ook wel eens top40 muziek, maar da's meestal als we in de auto zitten en gewoon de radio aan hebben. Dingen wat hier echt niet geluisterd wordt zijn Nederlandstalige muziek, geheime zender/apres ski en van die hersendodende muziek waar geen melodie in zit en je knallende koppijn van krijgt (geen idee waar dat onder valt).
Ik vind eigelijk heel veel mooi. Maar waar ik echt op los kan gaan: R&B/HipHop,Latin,Top40,club/dance,hardcore,jaren 80/90. Overdag heb ik vaak 3fm of Juize fm aanstaan.