welke muziek style vind jij mooi

Discussie in 'De lounge' gestart door noukie89, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    #61 BuffySummers, 1 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
    Klopt Dre&Em zijn best wel commercieel, maar vroeger nog niet, iig niet in Nederland he;). Ik praat echt over de begin tijd van Dr Dre. De meeste kennen hem eigenlijk pas vanaf zijn 'smoke weed everyday' periode;). Met dat bitches&ho's bedoel ik dus ook eigenlijk 'gangsterrap', ik zei het een beetje verkeerd.
    The Roots en Mos Deff en Mobb Deep zijn hier toch wel redelijk bekend hoor,dacht ik:). Ik kom ook veel op een hiphopsite/community erg leuk. Staan vaak leuke downloads en nieuwtjes. (als je wil kan hem je wel even pben,miss ken je hem al)
    Net zoals Joe bijv kennen veel mensen alleen maar van I wanna know, terwijl hij veel meer goede muziek en albums heeft gemaakt. Zo zonde dat daar in NL geen markt voor is.

Vindt het ook wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die zich voor die soorten muziek interesseert, zeker als vrouw, zijn er idd maar weinig!!

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Mobb Deep is idd nu wel bekend ja, omdat zij opnieuw zijn doorgebroken met 50 ct, via een andere platenmaatschappij. Geloof nu zo´n 5 jaar geleden, toen zijn zij ook een beetje commercieel geworden, maar nu hoor je er niets meer van. Maar mensen uit mijn omgeving kennen The Roots en KRS One niet eens...Alleen echt de kenners eigenlijk.

En moet zeggen dat ik ook alleen maar queens bridge luister, en geen west coast. :D Nas, Reakwon, CNN Tragedy Kadafhi etc. Dus ben eerlijk gezegd niet zo bekend met de west coast :)

Maar je mag mij die link wel eens sturen, ga ik ff snuffelen.

Enne ja is wel leuk om te lezen dat er meer vrouwen zijn die weten wat Rap is. Mijn vriendinnen vinden het geen muziek :( af en toe wel jammer.

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Gothic rock, metal, grunge en jaren 60, 70 en 80.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Jammer dat je vriendinnen het niet waarderen. Ik vind hardcore en al die zooi geen muziek, omdat het alleen maar beats zijn die ik ook met een synteseizer kan maken;). Ach ieder zo zn smaak toch.

Hmm de namen die jij nu noemt, behalve Nas (ook wel bekend denk ik?) en Reakwon, komen mij ook niet bekend voor hahaha. Ik ben denk ik meer van de westcoast dan.
    Hoewel, Pac ook van de eastcoast kwam he;) volgens mij was hij opgegroeid in NYC. Jay-Z is iemand die ook vroeger van die rap was (ook westcoast?), kijk maar naar I just wanna love ya...
    Hoewel hij ook steeds meer anders is gaan rappen.

Ik ben altijd om gegaan met mensen die net als ik, veel van muziek houden. Mijn ex zat in een band, daardoor ontmoette ik weer rappers en daardoor kwam ik weer in aanraking met verschillende soorten rap en muziek.
    Die mensen zijn vaak wat meer van de underground en kennen veel rap/hiphop/bands die hier niet zo bekend zijn. Dus die weten dan wel waar het over gaat.

Ik ga je even pben,is een leuke site!

Deel Deze Pagina