Whaha, krijg ineens ideeën van dokters die zelf hun muziek uitkiezen om te draaien tijdens jouw bevalling daar zou ik toch niet op zitten te wachten denk ik !
dankzij deze vraag herinner ik me weer dat er idd een radio/cd speler stond op de verloskamer hahahaha. Ook was er een tv. Maar toen ik daar lag had ik er totaal geen behoefte aan, ben in mijn coconnetje gekropen en er pas na de bevalling uit gekropen
Ik vond het heerlijk dat de radio aanstond, zeker toen de ruggenprik werkte en ik weer wat meer rust kreeg. Iemand heeft hem tijdens het persen uitgezet, maar bij het hechten heb ik gevraagd of hij weer aan mocht. Vond het zo gek stil opeens toen iedereen de kamer uit was en ik daar nog lag te wachten tot het borduurwerk af was
Ik heb een eigen radio/cd-speler meegenomen, met allemaal van de newage-?muziek geloof ik. Met panfluiten en dofijnengekwetter enzo.. Daar lag ik een uurtje of zes (tot een cm of 8), lekker in bad, mee mn weeen weg te puffen. Ik vond het heerlijk! De verloskundig arts vond het leuk om te zien dat ik met die muziek zo goed kon ontspannen. Dus als jij van te voren denkt: met muziek kan ik beter ontspannen, gewoon meenemen! Je kan het altijd uitzetten mocht het toch niets voor je zijn, toch?
haha toen ik int ziekenhuis aankwam hing daar een radio aan het plafond.. ik dacht ooh leuk; kan ik zo muziek luisteren..totdat ik het infuus kreeg..ik kon geen geluid verdragen! Kon ik me van te voren niet voorstellen.. Haha dus liever niks geen muziek..
Ik zou er maling aan hebben of de artsen het wel mooi vinden... ze zullen toch ook beleefd genoeg zijn er niets van te zeggen. En als ze er wel wat van zeggen, negeer het lekker en geniet van jouw lievelingsmuziek! Bij mijn thuisbevalling zette m'n vriend de muziek op; het was een cd van Solomon Burke. Ik hou erg van soul en dit was een mooie rustige cd. Ik krijg nog steeds een heel goed gevoel als ik deze muziek opzet. En het leuke is: kleintje reageert ook leuk op deze muziek! Het is net alsof hij het herkent, hij wordt er acuut rustiger van.
Ha! Nou, inmiddels ben ik bevallen. Had heeeeeeeel veel cd's mee, maar die zijn gewoon in de tas gebleven. Ik kon tijdens de weeën geen enkel geluid verdragen. M'n man en de verloskundige moesten tijdens een wee hun mond ook dicht houden!
Ha! Nou, inmiddels ben ik bevallen. Had heeeeeeeel veel cd's mee, maar die zijn gewoon in de tas gebleven. Ik kon tijdens de weeën geen enkel geluid verdragen. M'n man en de verloskundige moesten tijdens een wee hun mond ook dicht houden!