http://www.youtube.com/watch?v=L8BN6eJyavE En stille morgen-glittertind Ik voel me vandaag al halfdood dus dit past zowieso mooi bij mijn stemming. Verder Falkenbach YouTube - Falkenbach - ...As Long As Winds Will Blow...
Hier ook geen muziek of dergelijke. Maar moest wel erg lachen om Evamerel1 ´Hot in here´ van Nelly?? hahaha
jaaaa bow! @zuurtje: so, das een bombastische band, kende ik niet? belgisch ja? @fem: haai! ben benieuwd wat jij in gedachten hebt!
nog niet echt aan gedacht eigenlijk, ik denk het zelfde liedje als op mijn bruiloft and no singing when she gone
@bolly: zelfde als op je bruiloft?? bedoel je sunshine when she's gone? die is mooi.. huil... beh wie opent er nu zo'n pruillipperig topic! *stamp*
Ik heb altijd al gezegd dat ik Bittersweet symphony van the Verve wil hebben... YouTube - The Verve - Bittersweet Symphony En The Rose van Bette Midler Zo heb ik er nog wel een paar, maar kom er niet zo snel op...
Oke dan ik biecht ook... YouTube - CLOUSEAU - Altijd heb ik je lief (clouseau - altijd heb ik je lief) YouTube - Anouk - Everything (anouk - everything) YouTube - Beth Hart - I'll stay with you (beth hart - i'll stay with you) YouTube - Bløf - Dansen aan zee (blof - dansen aan zee)
stoere keuze van anouk lautje!! hier nog meer jankvoer van andere helden van mij: YouTube - Portishead - Roads
november rain guns 'n roses YouTube - Guns N' Roses - November Rain: With Graphics I will allways love you, van dolly parton tja vreemde keuze zo bij elkaar
oh ya mij keuze YouTube - Jose Gonzalez - Heartbeats YouTube - Dave Matthews Band - Say Goodbye YouTube - Modest Mouse - The World At Large YouTube - The Pixies : Where Is My Mind (1988) als ik op mij 80e zal overliden zou het vast heel anders uitzien hihi
Hmmm... ik heb vorig jaar al eens een poging gedaan om het één en ander op papier te zetten voor als ik er niet meer ben... Qua muziek kom ik nog niet verder dan James Last - Biscaya YouTube - Biscaya Dat vind ik gewoon echt een prachtig nummer.
..weet em ook al..ik wil graag dat ze draaien.. Ronny Jordan, met de morning after..vind het echt een nummer waarbij iedereen zijn gedachten/tranen kan laten gaan..
No problemo! Luuuuuuurve the Pixies!!! (maar vond Monkey gone to heaven wel net zo toepasselijk) En als we dan toch bezig zijn, mag het hele oeuvre van Nick Cave (al dan niet met Bad Seeds) ook afgedraaid worden. Ze zullen weten dat ik er niet meer ben, moehaha!