welke plastiek bordjes, kommetjes aanschaffen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Stier11, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Hoi hoi,

mijn mannetje begint nu een klein beetje te eten. Nou ja, eten is een groot woord.
    Ik geef hem stukken te eten (Rapley), echt heel leuk!
    Nu moet ik ook iets van bordjes of kommetjes hebben, die hij niet stuk kan gooien.
    Wat / welk merk is handig? Is er iets met een soort anti-slip onderkant?

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    #2 Kwabbernoot, 24 aug 2012
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
    Ikeaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

We hadden voor de eerste tijd de ikea kinderstoel(met verkleiner en blad á 16 euro ofzo?) en legde het gewoon op het blad. Stoel is ook handig als je even weg moet, je trekt de poten er zo onderuit en kan hem makkelijk meenemen en schoonmaken. Alleen de verkleiner vond ik minder, bleef aan het wassen. Maargoed heb er twee dus gewoon elke dag een in de was.
    ANTILOP Hoge kinderstoel met blad - IKEA

Deze vind ik heel fijn omdat ze wat breder zijn, zo kan hij er makkelijk zelf wat uit pakken. Ze zijn ook behoorlijk hufterproof, het lijkt wel een soort rubberplastic ofzo, die dingen stuiteren als je ermee gooit:
    SMASKA Schaal - IKEA
    Oeh zie net dat ze er ook bordjes van hebben, ik geloof dat wij ook weer die kant op moeten:D

Ze hebben ook 6 voor 1 euro bakjes, bekertjes en bestek die ik ook erg prettig vind maar vooral als ze wat ouder zijn. De bordjes vind ik geniaal, die worden hier ook heel erg veel gebruikt!
    KALAS Schaal - IKEA
    KALAS Bestek 18-delig - IKEA
    KALAS Beker - IKEA
    KALAS Bord - IKEA
    Heee dit is ook allemaal vernieuwd zie ik nu! Wij hebben andere maar t zal wel t zelfde principe zijn. Hihi ik word hebberig, ik wil naar de ikea!!!!!!!!!!!!!!!

Daarnaast hebben ze ook nog geweldige verf schorten, die zijn wat groter maar kunnen goed met een omgeslagen mouwtje. Blijven de kleertjes mooi schoon! Oh zie ze helemaal niet meer op de site, die ik bedoel hebben zon soort vakje vooraan waar al het gevallen eten invalt, superhandig..

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja die van Ikea zijn helemaal super. Je hebt ook wel van die kindersetjes van Mepal of met melamine, maar die zijn net iets breekbaarder. Ook moet je daarmee oppassen dat ze liever niet in de magnetron gaan.....hier dus al de nodige bordjes/kommetjes/bekertjes van Mepal en aanverwanten gesneuveld door hardhandig gooiende kindjes ;)

4. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Marjan ooh ja Mepal is helemaal niet hufterproof en zo duur!

Heeft iemand misschien die nieuwe bakjes/bordjes en bekertjes van de ikea al gezien? Zijn die net zo stevig als de oude???

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Die drie Smaska schaaltjes hebben wij ook.... er past net een potje van 200 gram in ;) en ze mogen in de mag!!!!!

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ja die heb ik ook, heb alle bakjes maar van die andere de oude versie. Die Smaska daar past idd net een potje in, zijn echt superhandig!

Edit: Misschien heten ze wel Smaska omdat ze zo onwijs hufterproof zijn hihi, je kan er echt mee gooien!

Deel Deze Pagina