Ik heb er 2. Die van Tiny Love met muziek van Bach etc. en afstandbediening. En die van Winny the Pooh met verlichting. Beide gescoord op Marktplaats. Had eerst eentje maar die van Winny zag ik bij iemand anders en was er zo weg van dat ik 'm zelf ook gekocht heb.
Ben ook helemaal fan van de tiny love. Mijn beide kindjes hebben er met plezier onder gelegen, en vonden hem prachtig om naar te kijken! Wij hebben de tiny love symphony in motion. Hopelijk vind onze 3de spruit hem net zo mooi...
+1 Mobielen zijn niet voor in een bedje, geven te veel prikkels. Hier tiny love gehad voor dochter, geweldig ding. Geld meer dan waard We hebben Tiny Love Sweet Island Dreams Mobile. Mocht er een nummer 2 komen is het het eerste wat ik weer van zolder haal, wat een plezier heeft ze ervan gehad!
Wij krijgen een dochter en hebben van de week de mobiel van tiny love bestel bij ww.sinqel.nl daar is ie 20 euro goedkoper dan in de winkel. Tiny Love Muziekmobiel Sooth and Groove Princess online kopen? | SinQel.com
Ik heb even een vraagje over de Tiny love, ik heb de Princess Mobile. Deze had ik een tijdje geleden al gekocht en toen we hem installeerden hoorde je de motor heel goed zoemen tijdens het draaien, dit kwam boven de muziek uit. Dus terug gebracht en nu hebben we een nieuwe.. Installeer ik hem gisteren, doet deze hetzelfde! Hoort dit nu gewoon bij deze mobile? Of hebben wij nu 2x pech. Ik wil deze wel heel graag hebben omdat ik er zoveel goede verhalen over hoor, maar dit geluid is echt irritant!
wij hebben hier nu ook een tiny love op de box geklemd (die dat je ook kan meenemen voor op de buggy) vind m zooo schattig en leuke melodietjes baby'tjes zijn juist zot van kleurtjes en worden hierdoor gestimuleert dus als je een leuek ziet gewoon doen!