Misschien een vreemde vraag.. Maar ben erg benieuwd waar jullie een eventueel in het bezit zijnde duowagen (naast elkaar) hebben neergezet. Heb nl voor een heel klein prijsje een duowagen kunnen kopen, maar ben erg aan het dubben waar dat ding straks staan moet. Nu kan hij nl prima ingeklapt op zolder staan, maar wil straks niet bij ieder gebruik hem in en uit moeten klappen eigenlijk. Woonkamer is hier geen optie (echt te klein en hij kan net niet door de deur naar de gang), gang is echt te smal (kan onze gewone kinderwagen net staan), schuur is misschien mogelijk (moeten we de bakfiets ergens anders stallen) en anders moet er buiten iets gefabriceerd worden Kortom.. Hoe doen andere bezitters van een duowagen dit?! Of hebben wij gewoon pech met ons onpraktische huis
Haha, maar ben dus niet alleen in mijn probleem Hoop hem niet lang nodig te hebben, maar is vooral voor het geval dat de dan jongste niet wil lopen of voor momenten dat ze gewoon even moet blijven zitten (met 3 kids boodschappen halen bijv of tussen de middag bij het ophalen van en naar school waarin er geen tijd is evt dwars te liggen). Alleen moet hij toch ergens staan zodat ik hem nog makkelijk even pak rond januari
Onze duowagen stond, als ik 'm niet nodig had, ingeklapt in de gang. Ondanks dat het een behoorlijk groot ding was werkte dit voor ons het best. Schuur vond ik geen optie, elke keer eerst naar buiten om die wagen op te halen als ik er op uit wilde. Soms lag hij ook ingeklapt in de auto.
is een klein schuurtje aanbouwen een optie? wij hebben om die reden een phil and teds aangeschaft, anders zit je met een duowagen, gewone kinderwagen én de buggy te stuntelen in huis.
Die van mij ligt altijd in de auto.. Alleen jammer als ik veel boodschappen ga doen en ik vergeten ben om die wagen eruit te halen haha.
Hier is de garage erg vol en daar staat dus o.a. de duowagen in. Past allemaal precies, maar het is soms net een schuifpuzzel als je iets nodig hebt
Toch ingeklapt op de gang denk ik. Wij hebben een naast elkaar wagen(voor t gastoudergebeuren) gehad en dat was zo'n sta in de weg! Die stond dus keurig opgeklapt altijd.
Hebben gister even lekker gepuzzeld, en hij kan zowel ingeklapt in de gang, keuken als schuur staan Hoop als de andere klusjes klaar zijn te kijken of er echt niet in de woonkamer een hoekje te creeëren is, maar anders doen we het er maar mee (en ga ik heel hard hopen hem niet nodig te hebben haha). Voor het geld zou ik hem prima buiten kunnen zetten onder een afdakje of iets, maar in de winter mwah.. Ben ik daar niet heel gelukkig mee in eerste instantie.
Staat uitgeklapt in de garage. Het enige nadeel vindt ik dat er geen verwarming in de garage is en dan vindt ik het reiswiegje zo koud voor de baby..... Maar in de gang wil ik 'em echt niet, neemt veel te veel plek in beslag!
wij hebben onze duowagen naast elkaar in de hal staan. je kunt er nog makkelijk langs, het is een vierkante hal, ben er erg blij mee datie niet in de woonkamer oid hoeft
wij hebben nog een bijkeuken waar hij precies tussen de diepvries en het keukenblokje past.... anders zou hij denk ik ook veel in de auto liggen... we hebben nu geen gewone wagen meer (eerst quinny buzz) maar wil wel graag nog een gewone wagen voor straks als ik eens ergens heen wil moet anders altijd de duowagen mee en zoon kan eigenlijk gewoon goed lopen. maar wil de duowagen nog niet wegdoen, want als ik dan eens alleen wil gaan winkelen met de kindjes dan moet ik er 2 in de gaten houden maar dan word het hiet ook lastig om de enkele wagen een plekje te geven... of de hondjes moeten weg (dat gebeurt niet hoor)