Welke muzieksoort?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleurr82, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaii

Chaii Niet meer actief

Pff, ik hou echt van van alles..
    Klassiek, dance, dupstep, electro, rap en ga zo maar door.

Me fav van het moment is.. SBTRKT

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    METAL! Het liefst Heavy Metal, NWOBHM. Maar ook Doom metal Power metal, 'hair metal' ;) en symphonische metal weet ik te waarderen. Favo bands zijn Iron Maiden, Saxon, Dio (niet de rapper), Whitesnake, Helloween, Judas Priest, Alice Cooper, Doro, Twisted Sister, AC/DC, Gamma Ray, ...

Verder progressieve rock (Alan Parsons Project bijvoorbeeld), klassieke muziek (Tchaikovsky), Nederpop/-rock, vooral de oude zoals Doe Maar, VOF de Kunst, Klein Orkest, The Scene, De Dijk, etc. Maar ook af en toe Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon vind ik wel leuk.

De genres die ik vermijd zijn R&B, hip hop, rap, dance, trance, house, en al die andere computermuziek, levenslied/smartlap.

Hoempapamuziek alleen met carnaval ;) Maar dan ook alléén hoempapamuziek en geen gebroeders Ko met hun gebonk...

Maar dan zijn er ook uitzonderingen... Ik kon namelijk smakelijk lachen van deze clip, dus het nummer vond ik ook (bijna) gelijk leuk: https://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Indie en vage singer-songwriter-achtige dingen, maar ik hou ook erg van Jazz. Maar meebrullen met top40 is ook altijd fijn :D.

4. EMAnders

EMAnders Lid

22 sep 2012
    65
    0
    6
    Klassiek, vooral Barok (zoals Bach). Daarnaast Ierse Folk of Folk Rock.

Ook luister ik graag naar bijvoorbeeld the Alan Parsons Project, Coldplay of Lesiem.

5. Delta

Delta Niet meer actief

pop, top 40, r&b.. rihanna, neyo, jason derulo, britney spears, michael jackson.. fouuttt!!! hahaha
    maar vind andere muziek ook leuk!

6. Lymmetje

Lymmetje Actief lid

16 okt 2012
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grote smaak. Ben gek op rock & Metal (death, black) Maar houd ook veel van Muziek als Madonna, Roxette, Kate bush, Sinead O'connor...Vanalles.

7. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Rock muziek, sommige nummers uit de top 40, ik ben zelf helemaal weg van muse en coldplay.
    En ik weet of jullie ze kennen maar Rodrigo y Grabriela is erg mooi, beide spelen erg mooie nummers op gitaar verder geen enkel instrument erbij.
    Klassiek vind ik ook wel mooi, maar ik hou absoluut niet van opera.
    Dus van alles een beetje :D

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

vroeger de backstreet boys, westlive, nsync, christina aguilera, britney spears enz,...

een punk fase gehad maar britney bleef plakken

nu top 40muziek en nog steeds britney

9. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    ik ben helemaal weg van the kelly family
    ben vaak ( lees meer dan 50 x) naar concerten geweest

nederlands talig vind ik ook wel leuk

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    R&B, salsa, reggae en reggaeton, kizomba en zouk.
    Vandaag nog een oude cd van blackstreet en r-kelly geluisterd, blijft heerlijke muziek!

Deel Deze Pagina