Pff, ik hou echt van van alles.. Klassiek, dance, dupstep, electro, rap en ga zo maar door. Me fav van het moment is.. SBTRKT
METAL! Het liefst Heavy Metal, NWOBHM. Maar ook Doom metal Power metal, 'hair metal' en symphonische metal weet ik te waarderen. Favo bands zijn Iron Maiden, Saxon, Dio (niet de rapper), Whitesnake, Helloween, Judas Priest, Alice Cooper, Doro, Twisted Sister, AC/DC, Gamma Ray, ... Verder progressieve rock (Alan Parsons Project bijvoorbeeld), klassieke muziek (Tchaikovsky), Nederpop/-rock, vooral de oude zoals Doe Maar, VOF de Kunst, Klein Orkest, The Scene, De Dijk, etc. Maar ook af en toe Guus Meeuwis, Marco Borsato en Nick & Simon vind ik wel leuk. De genres die ik vermijd zijn R&B, hip hop, rap, dance, trance, house, en al die andere computermuziek, levenslied/smartlap. Hoempapamuziek alleen met carnaval Maar dan ook alléén hoempapamuziek en geen gebroeders Ko met hun gebonk... Maar dan zijn er ook uitzonderingen... Ik kon namelijk smakelijk lachen van deze clip, dus het nummer vond ik ook (bijna) gelijk leuk: https://www.youtube.com/watch?v=wyx6JDQCslE
Indie en vage singer-songwriter-achtige dingen, maar ik hou ook erg van Jazz. Maar meebrullen met top40 is ook altijd fijn .
Klassiek, vooral Barok (zoals Bach). Daarnaast Ierse Folk of Folk Rock. Ook luister ik graag naar bijvoorbeeld the Alan Parsons Project, Coldplay of Lesiem.
pop, top 40, r&b.. rihanna, neyo, jason derulo, britney spears, michael jackson.. fouuttt!!! hahaha maar vind andere muziek ook leuk!
Grote smaak. Ben gek op rock & Metal (death, black) Maar houd ook veel van Muziek als Madonna, Roxette, Kate bush, Sinead O'connor...Vanalles.
Rock muziek, sommige nummers uit de top 40, ik ben zelf helemaal weg van muse en coldplay. En ik weet of jullie ze kennen maar Rodrigo y Grabriela is erg mooi, beide spelen erg mooie nummers op gitaar verder geen enkel instrument erbij. Klassiek vind ik ook wel mooi, maar ik hou absoluut niet van opera. Dus van alles een beetje
vroeger de backstreet boys, westlive, nsync, christina aguilera, britney spears enz,... een punk fase gehad maar britney bleef plakken nu top 40muziek en nog steeds britney
ik ben helemaal weg van the kelly family ben vaak ( lees meer dan 50 x) naar concerten geweest nederlands talig vind ik ook wel leuk
R&B, salsa, reggae en reggaeton, kizomba en zouk. Vandaag nog een oude cd van blackstreet en r-kelly geluisterd, blijft heerlijke muziek!