Hoi hoi, We zijn opzoek naar een stoere meisjes naam voor onze 2e dochter. Dit is het lijstje die we al een tijdje hebben liggen Jackie Nina Liva Bodhi Ben benieuwd wat jullie vinden.. Onze dochter heet Jules (djuuls)
Ligt wel een beetje aan de naam die jullie oudste heeft, maar zelf vind ik Jackie echt niets, Nina wel ok, Liva lief klinken en Bodhi wat stoerder. Al ken ik Bodhi alleen als jongensnaam tot nu toe
Hierbij mijn mening over je genoemde namen: Jackie: stoer, maar ook een beetje een ordi gehalte Nina: Leuk! Lief & toch een tikkie stoer Liva: apart & leuk maar zou dan toch eerder voor Livia gaan (klinkt lekkerder) Bodhi: mwah, zelfde als Jackie
Jackie, LEUK! Nina, niet mijn smaak, het klinkt zo kinderachtig in mn oren.. Liva, Vind ik ook raar klinken. Wel leuk vind ik: Lila, Lova, Lilou Bodhi, vind ik ook niet mooi
Ik zou voor nina, of zoals iemand anders al opperde voor Livia gaan. vind ik ook net iets lekkerder klinken. bodhi ken ik ook alleen als jongens naam . jacky is gewoon mijn smaak niet.
Liva (of Livia of Ziva) of Nina Bodhi vind ik op de één of andere manier wel passen bij Jules - maar ik vind het geen mooie naam...
We zoeken eigelijk een stoere naam naast Jules. Nu vind ik Nina erg leuk maar niet erg stoer. en Liva ook echt meisje meisje haha.. En Nina komt erg veel voor.. Maar ik kan die namen ook niet van mijn lijste afstrepen, hihi
Nina vind ik geweldig! Liva gaat. De rest vind ik echt niks. Al eens aan Alyx/ Alix gedacht? DAt vind ik ook een stoere naam en past leuk bij Jules!
Jackie, vind de naam niet zo heel leuk maar past wel leuk bij Jules Nina, hele lieve naam. Leukste van de vier vind ik Liva, apart maar vind het geen stoere naam. Zou dr even aan moeten wennen Bodhi, verschrikkelijk sorry. Vind het een naam die je aan een hond zou geven, sorry voor alle mama's die kindjes hebben met die naam...
Jules en Liva vind ik de leukste combinatie. Mijn petekindje heeft Livia dus die vind ik natuurlijk nog leuker
Jah bodhi staat bij mij ook onder aan lijstje hoor, manlief is er weg van.. eerst wou die Josje en nu dus Bodhi.. Ben aan de ene kant beetje bang dat Nina te lief staat naast Jules. @Luciaatje: nee dat is niet echt mijn smaak, wel leuk dat je opties gaf!
Ik vind Nina en Liva (maar Livia vind ik veel leuker) de leukste opties. Jackie en Bodhi vind ik echt niet leuk...
Nina, al vind ik die het minst mooi bij Jules passen, alleen vind ik dat wel mooier dan de andere namen, zijn allemaal niet mijn smaak.
Nina is echt super! En vind ik ook mooi staan bij je andere dochter. Liva, nee ik zou dan ook voor Livia gaan; erg leuk! Jackie; sorry, dat vind ik niks Bodhi; absoluut geen mooie naam (en al helemaal niet voor een meisje) op de een of andere manier denk ik aan Buddha als ik die naam zie staan...
jackie is niets voor mij, (ben meer voor lief en schattig als meisjesnaam) maar als je voor stoer wilt gaan als meisjesnaam en het moet passen bij je oudste dochter zou ik wel voor jackie gaan
Ik vind Bodhi niet zo´n hele leuke naam, maar wel passen bij Jules. Ik heb gestemd op Nina, al zou ik zelf voor Nena gaan. Even net wat stoerder!
Ik heb op Nina gestemd. Jackie vind ik niet zo'n succes bij Jules, omdat ik niet zo hou van combi's met 2 keer dezelfde beginklank. Liva vind ik niet zo'n mooie naam (misschien gevalletje van onbekend maakt onbemind?) Bodhi klinkt voor mij als een jongensnaam. Ik ken een Bodi die toch echt een jongen is, dat heeft er vast mee te maken.
pffff vind het echt zooo moeilijk! haha.. stoere korte niet veel voorkomende naam .... Bodhi valt voor mij af, maar mijn man vindt hem wel stoer..