dat wordt een lastige opgave voor ons, dus suggesties zijn welkom! onze dochter heet Iza, en de jongensnaam moet er wel een beetje bij passen natuurlijk.
Ik zal m'n lijstje voor je opdiepen Geen idee of je het wat vindt, maar wellicht: Aaron Arthur Ben Boaz Brent Bruce Cas / Casper Colin Daan/ Daniël Duco Dex Emond Evan Ezra Finn Fabian Florian Gijs Guus Hugo JAck James Just Kai/ Kay Lars Levi Lex Liam Luuk/ Luc/ Luca Max Mees Noah Noud Percy Philip Pim Ralph Rick Ron Rudy Rowin Roy Ryan Stijn Stan Seth Syl Siem Silas Thijs Tom Troy Teun Vico Vince Wolf Wout Vind je er iets leuks aan? Succes verdER!!
Abel Ard / Art Bernt Bor / Borre Bram Dajo(n) Dano Das / Daz Den Diede(r) Djurre Dolf Duuk Ewoud Glen Hidde Ichi / Isha Ivar Jasper / Jesper Jelke / Jelte Jent Jari Joah Jonan Jonas Jonne Joren Jorrit Just Kars(t) Kas Krijn Lars Lex Luc Luuk Marlijn / Merlijn / Marijn / Merijn Mas / Mads Menno Midas Mik Moos Niek Nik Noud / Naud / Nout / Naut Ree Roan Roben Roek Rowen / Rowyn Seb / Sebbe / Sep(p) / Seppe Silvijn Stan Stef Thijs Thom / Tom Thymo / Thimo / Timo Tibbe Tije / Thije Tijm / Tijn Tipp Torr Twan Tybo / Tibo Vos War Woud / Wout Yor Yossip Sorry voor de lange lijst
wat veel opties zeg... pfff wordt alleen maar moeilijker. het hoeven niet perse 3 letters te zijn. mijn man houd van simpel en gewoon en ik van extreem apart, dus we moeten ee middenweg vinden. dat is met iza gelukt. maar sommige namen (zoals tipp, tor, vos, war) zijn te apart en de namen van de top 10 (zoals daan en bram) weer te gewoon. hihihi ja het is niet makkelijk hoor! we hebben nu wel een naam in gedachte die we nog niet zijn tegen gekomen in de lijst. maar het staat nog niet vast.. dat kan nog alle kanten op. voor mijn dochter wist ik de naam pas zeker toen ik al verlof had.