Ik ben inmiddels 29 weken zwanger, had een lijstje met namen voor een jongetje, maar op dit moment staan alle namen op het lijstje mij tegen,, zou het door de hormonen komen? we hebben een dochter met de naam Romy, nu ben ik toch wel een beetje op zoek naar een leuke jongensnaam die daar bij past.. maar dan het liefst niet beginnend met een R, en niet eindigend met de y klank, zou iemand mij kunnen helpen misschien? Alvast bedankt!
Mijn broer heeft een Romy, als zij nog een jongen hadden gekregen was het Dani geworden.. vind ik zelf niet helemaal super.. vind dan leuker wat wij hebben onze zoon heet daan. Andere leuke namen vind ik: Tim Julian
Ik vind zelf Otis leuk, maar als we ooit een 2e jongen krijgen, haha.1e jongen vernoeming. Pim Rik ( ow nee mag niet hè) Jaap
We hebben niet echt nagedacht wat voor naam het moet zijn, we zijn gewoon op zoek naar een leuke, Dani is wel een van de namen die ik leuk vind, maar dat word hem niet omdat hij eindigt op een y/i klank.. Boven aan ons lijstje staat Kyan/Kian, maar toch heb ik sinds gister heel erg mijn twijfels, en vind ik Liam of Roan ook wel wel mooi.
Jaa ik vond Pim ook echt een super leuke naam voor als wij een jongetje zouden krijgen. Helaas kan Pim niet bij ons. Dan krijg je een hele rara combi haha maar is een mooie naam... Ik vind de combi Romy en Abel erg mooi
Adam Aidan Alex, Alexis, Alexander Aron Arthur Benjamin Brent Carl / Karl, Carlo Casper Chris Daniel David Dennis Dion Elias Emil Erik Fabian Felix Gabriel Hugo Jesper, Jasper Jim Joel Jonathan Jort Julian Justin Kai Kevin Kian Lenn Leon, Leo Loek Luuk Manuel Marvin Mason Max Michael Mick Mika Mike Morris Nathan Nick Noud Oliver Oscar Owen Quin, Quinten Raf Rick Sebastian Sepp Sil, Silvester Simon Stef Thom / Tom Thomas Tijs Tim Timo Tobias Twan Tygo / Tigo, Tyko Vigo, Vico Vince Walter Wessel
Romy en Kian vind ik leuk bij elkaar passen Romy en Timo Romy en Jens Romy en Mick Romy en Bent Romy en Tuur Romy en Siem Romy en Colin Romy en Mika Romy en Senn Romy en Lenn Romy en Liam Romy en Yelt
mijn neefje en nichtje heten Romy en Kyan. Erg leuke namen! Vind persoonlijk ook leuk: Jack Liam Maxim Morris Mika Dean en natuurlijk de naam van mijn zoontje Logan Quinn! Succes!
Dank jullie wel allemaal! Ik kom nu ook hele leuke namen tegen! vind Liam ook wel heel mooi bij Romy passen zeg!