Ik ben benieuwd welke naam jullie voor een jongen mooier vinden en waarom? Ik ben niet bezig om zwanger te worden, maar vind deze namen helemaal top!
Ik vind ze beide afschuwelijk, maar de vorm met een a klinkt beter dan de versie met e. Dus ik kies voor Danilio.
Ik vind ze allebei niet zo leuk. Maar ey het is jullie keus... Dus vind ik Danilio leuker. Succes....
ikdurf het bijna niet te zeggen want vind het zo lullig om de naam die je helemaal top vind af te kraken,maar ik denk dat ikl een andere smaak heb dan ts. Ik ben het dus eens met Yolanthe
Ook niet mijn smaak. Ook nooit van gehoord trouwens. Klinkt Italiaans maar zelfs daar nog nooit gehoord. Zelf verzonnen? Vraag me soms echt af hoe mensen aan sommige namen komen hier
nou meis hier wel eentje die hem wel mooi vind... als wij nu een jongen zouden krijgen was het silvino danillio geweest maar we krijgen een meisjeeee ik heb het ook bij babynamen staan de poll hahahaha
oh ja danillio betekent trouwens gods rechterhand in het italiaans dus absoluut niet zelf verzonnen meiss
Bedankt voor alle reacties! Ik ken een kindje die Danilio heet en omdat ik Deni zo geweldig vind, maakte ik er Denilio van! Danilio is dus absoluut niet zelf verzonnen, zoals Babyhope ook al schreef! Bedankt voor alle eerlijke reacties!