Nog maar een paar weekjes en als tweede naam blijven we twijfelen tussen keuze 1 of keuze 2... Dus stem in poll is welkom. Het wordt in ieder geval een van die twee namen als tweede naam.
Ligt eraan wat de eerste naam is. Als die bijv 1 lettergreep heeft zou ik de tweede naam niet voor liesl kiezen. Als eerste naam bijv 3 lettergrepen heeft zou ik juist niet Elisabeth kiezen. Zelfde met de klank . Als de eerste naam een ie erin heeft ( bijv Fien) dan zou ik als tweede niet ook dezelfde klank in liesl kiezen. Dus niet gestemd want is lastig zonder eerste naam.
Heb nu gestemd op Elisabeth . Misschien toch handig om iets meer info te geven zodat mensen kunnen stemmen. Bijv de voorletters en lettergrepen zonder de namen prijs te geven.
Voorletters: Eerste naam E (een lettergreep) laatste naam F (twee lettergrepen) Sorry voor de onduidelijkheid ben bang dat hier minstens al mijn collega's, familie en vrienden meelezen haha
Even een oprechte vraag: waarom vaak zoveel onduidelijkheid bij openen topic omdat mensen mogelijk meelezen? Ten eerste hoeveel kans is er en ten tweede; daarom heb je ernst nickname... zodat zejebiet herkennen? Moet je natuurlijk verder zelf weten maar de vraag die je stelt is niet echt te beantwoorden zonder meer info over eerste naam. Meestal vind ik langere naam mooier als tweede naam; Elisabeth dus. Maar wel afhankelijk van eerste naam.
@Me26 dat is dan duidelijk. Het gaat ons er niet om hoe de namen klinken maar welke van de twee keuzes wij nemen. Ongeacht van de eerste of laatste naam vinden wij beide opties mooi en leuk en nu met nog maar een paar weken begint de twijfel weer toe te slaan. We zijn er dus helemaal al vragen wij of nou ja ik mij nu af of ik keuze 1 of keuze 2 toch niet leuker vind. Andere namen staan voor mij hier buiten.