Ik ben nog niet zwanger en we zijn nog niet eens aan de knutsel maar ben al wel aan het denken over namen die bij de naam van onze dochter passen.. Ons meisje heet D.imara We zijn zelf dus ook wel van de aparte namen, maar ze moeten wel "hollands" klinken en uit te spreken zijn... ook moet ik niet 20 keer uit hoeven te leggen hoe het geschreven wordt. dus echt in de trand van D.imara. Brand los, ben benieuwd naar jullie ideeën
Samira Pernilla Thirza Nikita Ghislaine Quirine Anique Gabriëlle Lucinde Dinand Thierry Enrico Etienne Dion Tristan Guido Yannick
Hmm blijkbaar vinden jullie het net zo moeilijk als ik haha... de genoemde namen zijn niet echt mijn ding helaas.
Melina Eliza Nelinda Crystal Ceryl Helena Manoah Angelique Joël Glenn Caja Silvijn Melvin Robin Jörgen Quinten Olivier
Geen idee of het je smaak is, maar: Alana/Aylana Dagmar Damaris Elana/Ilana Hailey J.inthe Livia Marlot Marlynn Maura Miron/Mirren Naminé Néomi/Noëmi Salomé Viënne Jongensnamen vind ik erg lastig... Misschien Danté, Kiano, Menzo, Nio, Rolan, Taco, Tariek...
Isabeau Emmalie Elianne Laurena Andreanne Amarens Carolanne Brianna/Brianne Elsanne Evanne Leyanne Delisea Lisanka Marenne Marylise Shelise/Charlize Noralie B'lana Jongensnamen mag iemand anders bedenken.
Delilah Gwendolyn Danise Chiara Charissa Vivianne Manouk Célina Sarina Maxim Ingmar Marvin Ralf Pascal Dominic
Ik hoorde vandaag de naam D.imare in combinatie met Danique. Vond dat wel een erg leuke combinatie. Misschien is Davinia/Davina ook nog wat?
Thanx voor het meedenken allemaal... ben denk ik gewoon erg kieskeurig, want heb er wel leuke namen tussen gezien, maar niet leuk genoeg om mijn kindje zo te noemen maar alle ideeën zijn nog welkom hoor, ik kijk ook of ik variaties op genoemde namen kan maken!
D.imara en Soraya D.imara en Sylvana D.imara en Charissa D.imara en Celeste D.imara en Sabrina D.imara en Ivana D.imara en Lucinda D.imara en Roxanne D.imara en Celina D.imara en Yasmin D.imara en Joëlla D.imara en Maxime D.imara en Alisha D.imara en Lysanne
D.imara en Miguel D.imara en Yves D.imara en Alain D.imara en Raoul D.imara en Camiel D.imara en Gianni D.imara en Yorick D.imara en Philip D.imara en Igor
@ ElletjJo: Je denkt goed mee, erg lief.. maar qua meisjesnamen zit je met je laatste berichtje niet in ons straatje en qua jongensnamen zit je er eigenlijk nog verder vanaf owww vind het zo lastig. ik ben gewoon zo blij met de naam voor ons meisje dat dat het nóg moeilijker maakt om er een even mooie/leuke naam bij te bedenken.