Naja de titel zegt het al.. Vinden jullie Delani een Jongens of een meisjesnaam? en wat vinden jullie ervan? en anders Jelani?
Hmm, klinkt een beetje unisex wat mij betreft, geldt ook voor Jelani. Delano is de duidelijke jongensvariant.
Moeilijk, ik vind het een beetje een slappe verwisseling van letters omdat je de naam Delano wel meer hoor. Het zou wel kunnen voor beide maar ik vind het geen mooie naam
Ik weet 't ook niet zo goed, ik denk dat 't voor allebei wel zou kunnen (maar ik vind 't wel een verschrikkelijke naam, sorry). Jelani vind ik wel meer voor een meisje.
ik weet het ook niet zo goed, niet helemaal duidelijk. Ik vind het een ordinaire naam, niet mooi dus.
Gelani ken ik idd alleen als Jongensnaam maar ik lees veel Delaney als meisjesnaam. nou zou ik het dan dus als Delani schrijven en vraag me dus af hoe dat gezien wordt, als jongens of meisjesnaam.
Ik heb nog nooit van delani of gelani gehoord. Delano wel. Het is niet echt mijn smaak maar volgens mij is het wel unisex...
Tja weet niet of ik het nou meer voor een jongen of voor een meisje vind. Vind het in ieder geval geen mooie naam en enigszins ordinair klinken..
ik zou zeggen voor een jongen. maar vind het wat een ordinaire naam... zou het heel snel al uitspreken als ''dulaanie''.