Bedankt voor je lijstje ! Bij ons op het lijstje staan nu: Loïs ( Al is ml nog niet overtuigd, als tweede naam vind hij het leuker) Yara Ziva Sara Danae Lavina / Levina Devin Jack Quinten / Quinn Caylen
Esmee Lois (Lowis) ook heel leuk Milou Féline Jamie/Jaimy Jongen: Jesse (djesse) Mischa Seth Milow Milan
Ik vind Loïs nog steeds het leukste uit jullie rijtje, Caylen vind ik het mooiste bij Jaylin passen, maar Devin vind ik ook heel mooi.
Lastig he! Ik was al een beetje op roze ingesteld want volgens de vk krijgt ze een zusje ( aan de hand van de nub) maar de vriendinnen van mijn zus in amerika zeggen weer wat anders haha dus heb mijn hoofd maar weer neutraal gemaakt. @Springday Milow vind ik eigenlijk ook heel leuk hoe zou jij dat uitspreken ? Jaa Loïs blijft erg leuk maar nou begon ml weer over een of ander programma waar die naam in voorkomt? geen idee welk programma ben de naam alweer kwijt haha Nog even showen onze tweede trots
Caylen is natuurlijk ook een geweldige naam. En wat vind je van Kenji? Jammer dat je man nog niet overtuigd is van Loïs, ik vind dat ook een geweldige naam. Eerlijk gezegd vind ik alleen Ziva en Danae erbij passen, de andere meisjesnamen niet.
Stom he ! Mannen ook... ondertussen zijn we wel beetje aan het verder kijken, heb alle namen die hier genoemd werden opgeschreven 28 aug. weten we zeker of het een meisje is...of toch niet haha
Nee spreek je uit als Kenzjie. Het is een Japanse naam en betekent 'tweede zoon'. Maar wij hebben nooit echt naar de betekenis gekeken. Haha ga je alle namen opschrijven?
Ja dat gaan we zeker doen! Gelukkig hebben we nog even inderdaad, het word vast al een stuk makkelijker als we over 1,5 zeker weten of het een meisje is of juist niet.