Grote zus heet Lieke; hieronder enkele namen die we overwegen voor de 2e. jongens: - Menno - Jelte - Timo - Jochem meisjes: - Tessa - Marit - Amber - Mila Ik heb ze even in willekeurige volgorde gezet, ik heb zo mijn voorkeur, mijn man heeft de zijne. Ben benieuwd wat jullie vinden! Zitten er namen tussen die jullie er absoluut niet bij vinden passen? Of juist één die echt helemaal bij Lieke hoort? Ik ben benieuwd!
Hoi, Ik vind Jochem echt goed passen maar eigenlijk kunnen alle jongensnamen wel (ik vind ze ook allemaal wel leuk) Mila vind ik als enige echt niet passen (Lieke is toch een heel gewone Nederlandse naam en dan vind ik Mila iets te exotisch..) En de best passende meisjesnaam vind ik Tessa. Lieke & Jochem Lieke & Tessa Prima namen trouwens!
Ik vind ook alle jongensnamen wel leuk bij Lieke passen. Van de meisjesnamen vind ik ook Mila er niet zo bij passen, hoewel ik het wél een leuke naam vind. Mijn favoriete combi's van deze zijn: Lieke en Timo Lieke en Marit
hihi, jullie noemen alledrie een andere jongensnaam! Dat blijft twijfelen dus. Meisjesnamen lijken jullie het iets meer over eens te zijn. Grappig, Mila stond op het punt om af te gaan vallen en dat lijkt -gezien jullie reacties- een logische keus. Maar ik blijf benieuwd naar meer meningen... kom maar op!
Hmmmm nee, dat vind ik net iets teveel op elkaar lijken. Als tiener dacht ik overigens wel altijd dat ik mijn evt dochter later Sanne zou noemen, maar die naam is al zo lang zoooooo populair geweest en ik ken daardoor ook heel veel Sannes dat dat geen optie meer was. Lieke is nu ook wel populair geworden, maar gelukkig niet zo erg als Sanne. Maar Sanne gaat 't dus niet worden. Wel leuk om ook andere suggesties te krijgen hoor!
Bedankt voor het meedenken allemaal. Grappig dat er geen duidelijke voorkeur is; alle namen komen wel een keer voorbij. Ben blij dat onze keuze dus vrij geaccepteerd is, wat we ook kiezen Dat het één van deze 8 (of misschien al 7...) wordt is wel duidelijk, ben erg benieuwd welke naam het over een aantal maanden definitief zal worden.