We hebben nog tijd zat, maar de ervaring leert dat we totaal niet op 1 lijn liggen met namen 😊 de leukste jongensnaam hebben we al vergeven, J u s t i n. Spreken we gewoon uit met de J en dus geen Djustin. Meisjesnaam gaan we wel uit komen denk ik, maar suggesties daarvoor zijn ook welkom. Onze wensen: - Geen te populaire namen als Lucas en Levi e.d. - Niet beginnen met J - Normaal uit te spreken zonder uitleg - Geen namen als Wolf en Beer e.d.
Morris Sebas Nathan Casper Alec David Marcus Marius Seger Dario Daniel Gabriel Samuel Chris Laurens Simon Dion Noam Milas Midas Dimas Elias Seth Sepp Silas Merlijn
Nathan en Seger zijn eigenlijk de enige 2 die me aanspreken Hoe zou je Nathan uitspreken? Ik nl gewoon Naatan en niet 'Nethen' Wat ik zelf een mooie naam vind is Novan, maar ik werd nog net niet uitgelachen thuis
Demi Marit Lisa Eva Iris Lauren Amber Lena Ilse Elise Eline Stef Floris Tobias David Noud Daniël Simon Robin Pepijn Laurens Boris Fabian Florian Vincent Arthur Bas
Ik spreek Nathan gewoon op z'n Ned. uit. Bij ons in de kerk wordt echt niet Neetan gezegd. Er is gewoon een Nederlandse uitspraak voor Bijbelse en Hebreeuwse namen (zoals Nathan)
Justin & Floris Justin & Marten Justin & Seth Justin & Florian Justin & Mats Justin & Brandon Justin & Xander
Zitten wel een paar leuke bij ja ! In hoeverre houden jullie rekening met klasgenootjes / vriendjes van de andere kids? Bijv Scott zit bij mijn dochter in de klas, ze zijn niet bevriend verder en we gaan ook niet met elkaar om.. ik denk dan wat maakt het uit.. aan de andere kant voelt het toch ook een beetje raar
Met klasgenootjes zou ik geen rekening houden. Te ver gezocht. Bovendien, wie weet zit ie volgend jaar niet meer bij haar in de klas.
Wij hadden Nathan voor een jongen. Op zijn nederlands uitgesproken. Ik vind neethan op neten (pesten) lijken dus dat wilde ik absoluut niet. Vind het erg goed bij J.ustin passen.
Hier een lijstje voor je gemaakt, hoop dat er wat tussen zit Aaron / Aron Abel Adam Alex, Alexander Anthonie Arthur Bas Beau Ben, Benjamin Boaz / Boas Bodhi Boris Cas Casimir Curtis Daniel Dave David Diem Dion Dorian Duuk Elias Elliot Elwin Emil / Emiel Enzo Erik / Eric Evan Evander Ezra Faber Fabian Fedde Feie / Feije Felix Fender Fenn Ferre Ferren, Ferran Florian Floris Floyd Flynn Gido / Guido Gijs Glen / Glenn Henry Hidde Holden Hoyt Hugo Ilan, Idan Ilian / Ylian Isaac / Isaak / Izaac / Izaak Ivan, Iwan Kai / Kaj Kasper / Casper Kian Kjell Koen Kylian Laurens Leander Lenn, Lennon Leon Lev Levin, Levijn Linus Loek, Loet Logan Lucan / Lukan Lucian Mads / Mats Marcus Marnix Mas Mathis Matthias Matthijs Max, Maxim Melle Mels Merijn Michiel Mick Midas Milo Morris Niek Niel, Niels Nilan Nino Niven, Nivan Noah, Noak Noam Nolan, Novan Noud Olaf Olivier Oscar / Oskar Otis Otto Owen Pepijn Quincy Quint Quinten Raf Ralf / Ralph Remi Revi, Ravi Rick / Rik Ries / Rhys Rinze, Renze Roan Rocco Roemer Ronan, Ronin Rowin Ruben, Rubin Rune Sam Sander Seb / Sepp Sef / Zef / Sev / Zev / Seph / Zeph Sen Siem Sil Silas Silvan, Silven Silvijn Simon Sjors Sonny Stach Stan, Sten Stas, Staas Stef Stian Stijn Sven Sverre Teije / Thije / Tije Teun Thom / Tom Thomas Ties Tijmen / Thijmen Tijn Tim Timo Tobe Tobias Tobin Torben Trey, Troy Twan Tygo / Tycho Tyko Victor / Viktor Viggo Vigo, Vico Wes, Wessel William Wout, Wouter
Zit zeker wat bij! Novan, Ferran en Lucan vond ik zo geweldig maar helaas alle 3 al afgewezen Misschien als ik ze even laat bezinken bij hem. Evan, spreek je die uit als Eevan of èvan ? Vanmiddag een Nathan op het schoolplein, maar dan op zijn engels, klinkt inderdaad niet zo lekker