Eva,Marit & Anna vind ik er het best bij passen. Olivia en Jara vind ik ook mooi, de rest vind ik niets en vooral Marije erg oubollig..
Absoluut Marit! Vind ik na Olivia ook verreweg de leukste naam van je lijstje, maar Olivia vind ik minder bij Nynke.
Ik vind alleen Jildou een 'rare' naam, verder volledig in mijn straatje. Naast deze namen vind ik Vera en Caro er nog leuk bij.
Manlief vindt Jildou, Mirte, Jade, Jara niet leuk. Olivia is hij ook niet wild van. Die vijf zijn er dus af . Vera, Julia, Miriam en Veerle zijn erbij gekomen. Daarvan vind ik zelf Vera en Julia leuk, de andere twee niet zo.
Julia vind ik zoooooo mooi! Maar hier in de omgeving zijn echt teveel Julia's anders had mijn dochter Julia geheten.
Allemaal mooi maar voor het friese geheel ga ik toch voor Marije. En ik toen ik las wat past er bij Nynke moest ik meteen denken aan de naam Hinke
vind ze allemaal wel mooi en bijpassend, behalve Jade of Jara heb Elsa gekozen, vind het een klassieke naam die zowel bij een klein meisje als een volwassen vrouw past en je hoort het niet vaak
Bedankt voor de tips allemaal! Van de 9 zijn er 3 overgebleven, en weer 2 andere bijgekomen ... Ik kom vast over een paar weken nog wel weer eens met een poll voorbij.