Wij verwachten in juli onze derde zoon. Onze oudste heet L.uuk en de tweede heet R.emy Nu heb ik zelf al wat namen in mijn hoofd, maar of DE naam erbij zit weet ik niet. Quinn Brody Noah Tygo Fedde Kenzo Zelf vind ik brody erg leuk, maar eindigt ook op een y net als onze tweede zoon. Al deze namen passen bij onze achternaam. Wij houden dus wel van apart ( al is l.uuk erg populaire en top 10 naam), maar niet van namen als storm oid. Wat vinden jullie en hebben jullie nog andere ideeen? Thanx
Ik hoorde laatst van een jongetje die Rodin heet. Vind ik eigenlijk wel erg leuk. ------------ Edit: Nah.. volgens mij loopt die naam niet zo lekker met R.emy. Uit jouw rijtje kies ik voor Kenzo.
ik kijk eerst naar de lijst met opties en dan doe ik altijd net alsof ik een kaartje moet versturen en dan komt mn keus uit op Tygo !!! (zo probeer ik voor onszelf ook keus te makenn ) veel liefs, ...., ..... L.uuk, R.emy en Tygo. ik vind Noah namelijk t leukst. maar tygo vind ik int geheel veel leuker. (tygo had bij mij voor mezelf op nr 1 gestaan, maar kindje van mn zus heet zo. dus daarom hier geen optie) (ook omdat noah in spraak zelfde is al noa en ist dan een jongen of meisje?!) de andere vielen af om deze redenen: Brody vind ik echt niet leuk voor een kindje. quinn vind ik wel leuk maar te " speciaal" naast de andere jongens Fedde vind ik 3x niks. mn neefje heet zo en na 3jr ben ik er nogsteeds niet aan gewend. vind het een " vreemde" naam. Kenzo doet me denken aan gereedschap. sorry voor mn "directe" uitleg.
Je schrijft dat je van aparte namen houdt, maar volgens mij zijn de namen van jouw jongens verre van apart Ik ken vele jongens en mannen met die namen en het is ook nog eens leuk en makkelijk uit te spreken. Je schrijft de naam L.u.uk ook nog eens op z'n Nederlands ipv op z'n Engels als L.u.c. Om die redenen zou ik dus niet gaan voor: Brody en Kenzo. Dat zijn in mijn optiek beetje aso namen. Sorry voor mensen met kinderen die zo hun kids hebben genoemd. Het past gewoon niet bij leuke normale namen zoals jouw twee zoons hebben. Quinn, Noah en Tygo zijn van die typisch veel voorkomende namen. Als je van apart houdt zou ik daar niet voor gaan omdat zo apart die namen absoluut niet zijn. Grote kans dat op school bij de jongens nogal wat kids met dezelfde namen zullen zijn als je voor 1 van die drie gaat. Fedde is een Friese naam, komt tegenwoordig iets meer voor dan 10 jaar terug, maar is nog steeds niet een naam welke op elke school voorbij zal komen. Ik vind het de mooiste van jouw lijstje. Toch denk ik dat Tygo, Noah en Quinn beter bij de namen van jouw kids zal passen. Goodluck!!
Ik vind tygo ook het leukst! Kort maar krachtige jongensnaam die goed bij de namen van je andere kinderen passen!
Bedankt voor jullie reacties. Luuk is idd een hele normale naam, heeft mijn man toen bedacht. Remy heb ik zelf bedacht, ik moest er in het begin erg aan wennen, maar alleen maar leuke reacties op die naam. Tygo vind ik zelf ook erg leuk. Past idd goed. Quinn blijft ook favoriet en noah kun je inderdaad voor jongen of meisje gebruiken. Bedankt voor jullie reacties. En als jullie nog meer suggesties hebben, ik sta overal voor open