Sem krijgt als alles goed gaat een broertje of zusje. Welke namen zijn leuk bij Sem? Om een idee te geven waar wij zelf al aan hebben zitten denken en waar wij zelf dus van houden: Tom of T(h)om voor een jongen en Noor voor een meisje. (Helaas is mijn man niet zo weg van Noor, anders stond deze naam voor mij al vast).
Sem & Noor, klinkt inderdaad leuk samen, jammer dat manlief er niet weg van is. Anders misschien: Floor Julia Fleur Lisa Lotte Sem & Tom passen ook goed bij elkaar
Sem en Lina Sem en Lize Sem en Nina Sem en Liz Sem en Evi Sem en Fay Sem en Tess Sem en Lot Sem en Eva Sem en Anna Sem en Tom vind ik erg leuk!
Ons zoontje heet ook Sem Sem en Milan vind ik erg leuk Sem en Esmee vind ik ook mooi Sem en Max Sem en Raf Sem en Daan Sem en Job Sem en Len Sem en Scott Sem en Vic Sem en Tim Sem en Luc ( vind mijn man erg mooi ) Sem en Tom is ook erg leuk Sem en Maud sem en Britt Sem en Tes Sem en Lynn Sem en Bo Sem en Kim Sem en Evy Sem en Eva Sem en Julie
Lize vind ik ook een erg leuke naam, zal mijn man eens vragen wat hij er van vind. Job vind ik ook leuk, maar houdt mijn man niet van.
wij hebben een Sam en een Thom... dus de combi Sem en Thom vind ik ook erg leuk! Sem en Flore Sem en Lieve (onze meisjesnaam)
Voor een jongen: Dex Roel Jim Job Quin Rafi Cas Mats Levi Luc Luka Luca Mart Toby Thijs Stijn Voor een meisje: Liz Liv Maud Mila Nora Norah Yuna Roos Dewi Demi
Sem & Thom Sem & Tim Sem & Jesse Sem & Melle Sem & Joas Sem & Boaz Sem & Lenn Sem & Levi Sem & Niek Sem & Dion Sem & Noah Sem & Jonne Sem & Noor Sem & Floor Sem & Lize Sem & Ilse Sem & Lizzy Sem & Marit Sem & Yenthe Sem & Janne Sem & Noa Sem& Ella / Elle Sem & Jonna
Wat jongensnamen betreft blijf ik Tom of Thom nog steeds de leukste vinden. Komen wel meerdere andere leuke namen voorbij (Daan, Levi, Thijs, Boaz, Lenn), sommigen kunnen niet vanwege namen in familie of vrienden, andere zijn wel leuk, maar vind ik toch minder leuk dan T(h)om. Voor meisjes vind ik tot nu toe Noor, Lize, Lyn(n) en Noa erg mooi. Eens horen wat mijn man er van vindt.
hihi wel grappig, heb even met je mee gelezen, mijn zoontje heet ook Sem en hij krijgt een zusje erbij. Heb de naam al zien staan die ik uitgekozen heb.. Ik vind Fynn als t een jongetje wordt ook erg mooi en milan.
sem en dean Sem en Finn sem en Tim Sem en Cas Sem en Jur Sem en Roy Sem en twan sem en scott Sem en mitch Sem en Stef
Nancy1981: Hier zit zo geen naam voor mij bij. Ben zowiezo niet zo van de engelse namen. Meer suggesties zijn welkom, vooral meisjesnamen.
ik kan de naam niet neerzetten hier... vriendinnetje van mij zweeft hier ook rond namelijk hahahaa. maar ik vind em erg mooi en ik heb hem al een paar keer voorbij zien komen, dus volgens mij zit t wel goed.
Sem en Daan Sem en Raf Sem en Lars Sem en Bob Sem en Pim Sem en Kas Sem en Teun Sem en Giel Sem en Jop Sem en Nout Sem en Wout Sem en Nick Sem en Wes Sem en Jim Sem en Maud Sem en Eva Sem en Brit Sem en Femke Sem en Myrthe Sem en Daantje Sem en Yara Sem en Nienke Sem en Iemke Sem en Sanne Sem en Tessa Sem en Sterre Sem en Kim Sem en Aafke