Vind het zelf helemaal niet zo gek klinken Janine Nienhout. (hoe spreek je het uit? Janien of echt Janieneh?? al vind ik het allebei niet gek klinken) Als jij die naam nou mooi vindt,dan zou ik hem gewoon nemen. (en hopen dat ze snel trouwt ) Anyway,heb hetzelfde probleem heb 1 ontzettend mooie naam,maarrrr de laatste 3 letters zijn dezelfde laatste 3 letters als onze achternaam. Maar vind de naam gewoon zo mooi en lief en romantisch klinken.(en origineel) Dan klinkt jouw combi nog beter dan mijn combi.
Ik heb voor Janelle gekozen. Bekt veel beter Stel dat ze later gaat stotteren of ze krijgt een stotter vriendje dan is Janine Nienhout erg lastig ( dit is een grapje, hoop dat je het zo opvat) 8)
als trotse mama van Janelle zou ik vast en cker voor Janelle kiezen groetjes Annemarie mv Janelle & Juliën
Heeej Ik zou ook voor janelle kiezen.... Kids kunnen soms hard zijn tegen mekaar, en dan krijg je dingen zoals janinininininehuis, snappie? Wij hadden vroeger een jongen in de klas zitten, die heette doede en hij stotterde ook nog, toen was het altijd: Doede doede doede doede deur dicht.. snappie
hmm, ik denk dat ik nu wel een keuze kan maken, wel handig zo'n poll!!!! Daar heb je tenminste wat aan! Allen hartelijk dank voor jullie reactie! Groetjes
helemaal mee eens hoor! We zijn er nu samen wel over uit, en het is toch beide vernoemd dus dat maakt geen verschil!