We hebben een aantal namen die we leuk vinden voor een jongen en meisje.Maar welke vinden jullie het beste bij Bryan passen.
Brian en Mike (wessel vind ik leuker, maar minder bij Brian passen) Brian en Maddie (alhoewel ik dan meteen aan het meisje van McCann moet denken...). Dus misschien toch Brian en Ruby
Bij Bryan zou ik in ieder geval geen Wessel doen(ondanks dat ik het de leukste naam vind) omdat dat zo hollands klinks naast Bryan. Duncun ook niet omdat ik het gewoon een lelijke naam vind. Ruby vind ik te soft naast Bryan .maddie en Gwen is niet mijn smaak. Dus vind Mike het leukste. Mike en Bryan.
Mike en Gwen....! Maddie vind ik leuk, maar doet me meteen denken aan het ontvoerde meisje.. Dat zou ik dus niet doen...
Mike en Ruby! Passen er goed bij en zijn hele mooie namen. Helaas vindt mijn vriend het niks, ze staan dus niet op ons lijstje (alleen op de mijne :S).
Ja het is wel moeilijk hoor!Maar de jongensnaam hebben we!Nu de meiden naam, want vind Ruby erg gaaf maar mijn man vind Gwen leuker!dus nog ff goed overleggen, maar vind het wel leuk dat de reacties erg naar mekaar toe stemmen. bedankt er voor!