Dames, Klein dillema, we krijgen een kereltje en hebben 2 namen. Alleen worden we het nog niet eens over de volgorde van de namen. Wat zouden jullie doen? Jayden Thomas Thomas Jayden Ik ben zeer benieuwd
ik vind het nogal verschillende namen, dus ik denk dat je zou moeten kunnen kiezen of je je kind als Thomas of als Jayden door het leven wilt laten gaan... Ik houd niet zo van Engels-klinkende namen, dus zou meteen voor Thomas kiezen, dan zou de volgorde dus Thomas Jayden worden.
ik vind Thomas-Jayden leuker klinken maar je zal nooit in zijn leven zo zijn naam zeggen en aangezien ik Jayden mooier vind dan kies ik voor Jayden-Thomas
ik vind Jayden ook mooier als Thomas dus kies voor Thomas Jayden maar eerlijk gezegt vind ik het niet zo'n mooie combi sorry
Ik ga voor Thomas Jayden maar alleen omdat ik Thomas een mooie naam vind! Jayden vind ik echt niet mooi.
ff m'n mannetje gevraagd (ook over andere polls hier) en hij zei: Thomas Jayden Motivatie: Andersom is het net een achternaam en een voornaam... Ik moest even denken, maar daar zit wel wat in . Denkend aan Annemarie Thomas , Manon Thomas, Jayden Thomas Maar oke, ik had het zelf zo nog niet eerder bekeken . En er zullen vast heel wat kindjes zijn die Thomas als 2e naam hebben...
Jayden Thomas, maar ik ben bevooroordeeld (hoe zeg je dat, het is al laat ) want mijn mannetje heet ook Jayden _