Hallo Dames, Wij zijn opzoek naar een naam die past bij Sam & Lex Ik hoop dat jullie onze kunnen helpen. We zoeken een naam die niet veel voorkomt. We staan open voor suggesties
De meeste namen vind ik zelf niet zo stoer en wat minder passend bij de andere twee. Ik zou zelf eerder denken aan: Bas Cas Daan/Daaf Fin Gijs Huub Ian/Ivan Jaan Kick/Mik/Nick Otis Raf Tom Tije Wes Leukste uit jullie lijstje is voor mij Joris.
Uit jouw rijtje vind ik jip of joris het beste bij jouw andere kindjes passen. Of... Sam, Lex en Job Sam, Lex en Gijs Sam, Lex en Flor Sam, Lex en Tim
Ik heb Milo gestemd. Jip is ook leuk, omdat het één lettergreep heeft, maar vind ik niet in de categorie 'stoer' vallen. Ook Joris vind ik er goed bij passen. Andere suggesties: Noud Milan Marijn Finn
Sowieso Jip! Leuk een beetje in dezelfde stijl, maar ze hebben toch alle drie hun 'eigen' letters dan (geen enkele letter uit de namen van de broers komt in een van de namen van de andere broers voor). (Andere namen waarbij dat ook geldt: Bob, Bor, Don, Job / Jop, Jon, Rik, Rob, Ron, Roy, Boyd, Finn, Hoyt, Jorn, Jort, Nick, Quin, Tijn, Troy, Tuur Björn, Quint, Ido, Hugo, Otto, Tibo, Toby, Tygo, Tyko, Vico, Vigo, Bruno, Guido, Jordi, Robin, Tibor, Tobin, Viggo) Niek vind ik er ook wel mooi bij.
Je hebt nu twee korte namen met 3 letters. Ik vind het persoonlijk het leukst om dit voort te zetten. Ik vind de overige namen wel leuk maar minder goed passen. Daarom heb ik Jip gekozen. Ik vind Sam Lex en Jip echt een leuke combinatie! Allemaal hun eigen klank. Een "eigen klinker" en geen dubbele letters. Dus goede optie. Ik zou dus gaan voor weer een korte naam met 3 letters. En dan een O I of U of Y in het midden. Ik zal nog wat suggesties geven, ter inspiratie. Sid Job Cis Ton Jos Rif Gus Bor Fox Rik Bob Tim Jok Guy Kai Cor Sol Roy Jof Lux Rob Tom Bil Ron Jim Doc Luc Yon Boy Jur Vos Sif Nog wat opties met wel 1 lettergreep. Maar meer dan 3 letters, die ik ook vind passen. Flint Troy Kyle Wart Jynx John Jude Thor Flip Moos Gijs Huub Joes Guus Binck Jaap Walt Pete Chiel Gust Carl James Mack Skip Dave Sky Vince Wolf Mitch Scott Ralf Ross Phil Jord Dan Glenn Chris Dean Ted Rolf Mick Kurt Dolph Jack Boyd Cliff Lloyd Finn Bruce Val Burt Neil
tja, moet het erbij passen, of moet het een leuke naam zijn die de anderen juist complementeert? ik vind Calvin de leukste naam, ook een Engelse vibe zoals de andere namen, maar wel de afwisseling van 2 lettergrepen deze x bijv. Juist leuk dat het een beetje anders is
Als ik moest kiezen Jip. Maar zat net toevallig op de prenatal site naar die foto's te kijken. Je ziet zoveel jongetjes die jip (of pip heten). Ik zou wel weer voor 3 letters gaan. Als ik ook nog suggesties mag geven: Job Cas Raf Zeb
Als ik aan mij jongste vraag om Jip uit te spreken, zegt die standaard Janneke er achteraan. Nu lachen we er nog om, maar vraag me af of we dat ook nog zullen doen als we hem echt Jip zouden noemen en hij blijft Janneke er achteraan zeggen.
Ik heb Joris gestemd. Mijn eerste ingeving was Jip omdat het ook een éénlettergreepnaam is maar Sam en Lex vind ik lekkere stoere namen en Jip absoluut niet. Sam, Lex en Joris klinkt wel leuk.