Jip (voor een meisje) Catherine Josefien Die laatste had zo perfect in het rijtje van onze andere 3 kinderen gepast, daar was man het wel mee eens, maar niet met mijn mening dat de naam zo mooi is. Hij vindt hem afschuwelijk Net als de andere 2 onamen overigens, maar die passen ook totaal niet bij de rest dus was mijn keus voor de vierde sowieso niet geweest.
Voor een meisje: Bregje. Super leuke naam, maar ik wil geen naam met een 'je' op het eind, vind het super leuk voor een meisje, maar voor een vrouw... hmm niet mijn ding zeg maar. Voor een jongen: Matt. Amerikaanse uitspraak (dus Met). Maar dan moet je in het Nederlands je telefoon eens opnemen; "Met Matt"
Voor een meisje: - Vesper - Bobbie/Bobby - Willow - Hazel (vooral deze . Maar bang dat veel mensen het hier op zijn Nederlands zouden uitspreken brrrrr). Jongen: - Fender
Jongen: Finley (maar is een drankmerk) Meisje: Bobby/Bobbi (maar is toch andere keuze geworden) en Layla (past totaal niet bij ons haha)
Ik vind namen als Omar en Amir heel mooi qua klank, maar zou ze nooit aan mijn kind geven omdat mensen er negatieve associaties mee hebben.
Millicent - te ingewikkeld Jewel (vind ik persoonlijk te ‘ghetto’) Fendi (helaas ook een mode merk vandaar zou dit hem nooit worden) Vin (te populair) Blijf ze echter wel prachtig vinden
Mijn schoonzusje heet zo en komt uit een heel degelijk Nederlands gezin... Alle kinderen hebben (erg) Engelse namen... Ik moest er in het begin nogal aan wennen maar na bijna 8 jaar ben ik er denk ik wel aan gewend
Matthew op zijn Amerikaans Magnus op zijn Noors Blijf het mooie namen vinden. Maar past niet bij ons. Onze kinderen hebben korte namen.
Haha dat lijkt me zo gek! Kan me voorstellen dat dat wennen is geweest! Ik denk bij de naam meteen aan de zangeres overigens (Jewel Kilcher). Toch blijft het ghetto gevoel bij de naam overheersen , maar vind hem wel mooi
Ik vind Nev voor een jongen en June voor een meisje heel erg leuk. Alleen weet ik zeker dat het door een aantal mensen uit onze omgeving lekker op z'n Hollands word uitgesproken. Dat gaat hem dus niet worden.
Vind ik ook echt een leuke naam! En ik denk dat de mensen die wel de juiste uitspraak weten, gelijk aan die man van Catfish denken. Vind ik ook weer jammer
Pip! Vind m zo leuk. Juliette! Heerlijk tijdloos. Maar ons meisje krijgt een andere naam leuk én tijdloos!
Aurora: te sprookjesachtig en onuitspreekbaar, maar ik vind m zoooo mooi. Emma: te populair. Lodewijk, Marius, Julius: prachtig, maar te pompeus. Jack: ik hou echt niet van Engelse namen, maar deze vind ik leuk.