Geen idee, ik kijk nooit naar mensen die zich dronken en/of idioot gedragen. En jammer dan dat zo'n iemand toevallig zo heet. Gelukkig zijn de meeste gasten van Temptation e.d. over een poosje weer vergeten. En het is Gaetan
Ik vind de wat chiquere Engelse namen vaak heel mooi, maar eigenlijk alleen als ze worden uitgesproken door native speakers. Daarnaast hebben alle kinderen hier Franse namen, dus dat zou erg verwarrend worden denk ik zo. Heb wel altijd een lijstje bijgehouden, dus komt ie: M Eleanor Dorothy Everly Lily Madeline Penelope Juniper Olivia -> Livy J Theodore (Theo) Leonard (ook met Franse uitspraak één van mijn favorieten, maar Leo en Theo uitgesproken op z'n Engels <3) Henry Christoph Timothy En ook namen zoals Oliver, Ezra, Flynn, Otis, Milo, Elliot, Morris vind ik stiekem heel leuk, net als Lucy, Lily/Livy, June
Leuk topic. Ik vind Detlef een mooie (duitse) naam voor een jongen, maar iets te opvallend om echt te doen. En het is ook een campermerk. Ik denk dat wij ons kind een niet al te opvallende naam willen gaan geven. Mag wel origineel zijn, maar niet zo'n naam waar mensen echt ontzettend van opkijken. Ellis vind ik nog mooier voor een jongen. Maar je spreekt het hetzelfde uit als het engelse Alice, dus dat lijkt me niet leuk voor mijn toekomstige kind, om het alsmaar te moeten verbeteren. (dat het klinkt als een meisjesnaam vind ik geen punt)
Die gaat hier vermoed ik hoog bovenaan eindigen mochten we ooit nog een meisje krijgen. Remi vind ik zelf iets mooier als Remy, maar zo heet een ex van me dus dat doe ik maar niet
Stonden beide op mijn meisjes lijstje samen met Bodhi Avery Levi Mijn guilty pleasure meisjes naam is Bella. Vind ik super mooi. Maar moet dan ook meteen weer aan een koe denken dus daardoor heeft hij de lijstjes nooit gehaald.