Meisjesnamen Fardau Philou Loraine Jongensnamen weet ik even niet Edit: oja, toch wel Kick Fender Valentijn
Didier op z'n frans vind ik mooi. Maar het lijkt ook weer te veel op "dj" en dat vind ik verschrikkelijk.
Ik vind Bodil echt prachtig ♥️ past niet bij onze namen en er komt sowieso geen derde, maar vind hem echt heel mooi.
Leuk! Voor een meisje: Dylan Jules/Juul Joey Voor een jongen: Thor (zie dan een viking voor me ) Benedictus/Benedict (Ben)
Meisje: Vesper, Julot, Pippa, Doris, Hazel, Fiep, Matilda, Penelope, Tove, Grace, Anaïs, Pomme, Harper, Max, Lilou, Magali, Coco, Maïté, Alexa, Rosie, Estée, Tessel, Ronja, Audrey, Salomé, Piper, Rixt, Adèle, Saga, Fauve, Maxime, Poppy, Bodil, Lotus, Wies, Juul, Isis, Dante, Carice, Fiore, Juno, Vosse, Axelle, Blanche, Lotta, Iselle, Luuke, Philippa, Maëlys, Oona, Claire, Flora Zo, dat zijn er veel . De meeste vind ik in het buitenland leuker dan in Nl. Voor sommige heb ik gewoon een zwak, maar passen niet zo bij mij en mijn man. Jongen: Magnus, Stach, Otto, Axel, Roemer, Ole, Lasse, Dante, Mauk, Roef, Malte, Espen, Vos, Alper, Cham, Krijn, Floyd, Zeger, Pepe, Louis, Silvijn, Thor
Divers, maar leuk Anaïs, Magali, Maite/Maité, Fauve, Axelle en Maëlys staan hier al een poosje op de lijst
Primrose Brynn Caoimhe Ik heb een Engelse vriend, en ik ben echt verliefd geworden op Ierse namen. De namen van mijn meiden zijn ook Iers en ben er nog steeds weg van!
Wat leuk, zo heet ons dochtertje, maar Maëlys is een Franse naam en we wonen ook in Frankrijk, dus dan heb je niet zoveel gedoe over de uitspraak.
De mannelijke vorm van Maëlys vind ik geweldig, maar zal het nooit kiezen, omdat het dan wel erg veel op elkaar lijkt. Maël Daarnaast vind ik de naam Hortense (uitspraak op z'n Frans, zonder H - Orthans) erg mooi. Wij wonen zelf in Frankrijk, maar de familie in Nederland zouden haar dan gewoon uitspreken op z'n Nederlands en dat vind ik helemaal niks.
Hazel voor een meisje (Engelse uitspraak) Maar lijkt te veel op de naam van mijn zoontje Willow blijft ook echt één van de mooiste namen, alleen ben ik bang dat hij hier in NL niet werkt. Plus afkorting Will vind ik zo niet mooi