Ik weet dus nog niet of ik een meisje of jongetje verwacht, maar ben benieuwd wat er uit de poll komt!
Melle of Bram Heb Melle gestemd omdat ik die lieflijk vind en Bram net iets harder door die één-lettergreep. En Bram hoor je zooo vaak (dat zou ik zelf nooit geven dus, maar past in jullie geval wel goed bij Eva want die hoor je ook best vaak). Noah vind ik door min of meer dezelfde eindklank te jut& jul met Eva. Bij Obi denk ik direct aan Obi Wan Kenobi van Star Wars, en dat terwijl ik Star Wars nog nooit gezien heb! Maar het is echt zooo'n karakteristeke "naam" dat volgens mij het overgrote deel dat aan Star Wars zou linken. Ik zou zelf nooit mijn kind met zo'n hevige associatie opzadelen (hevig als in: als ik zeg dat ik mn kind Elmo wil noemen, zal het overgrote deel dat ook altijd linken aan Sesamstraat). Mees is zo'n beetje de enige natuurnaam waar ik níet van hou. Zo'n duffe, nietszeggende naam i.m.o. (sorry).
Hahaha, Obi zou ik dus ook nooit voor kiezen. Maar heb ‘m voor mijn man ertussen gezet, omdat hij steeds zegt dat hij zijn zoon Obi wil noemen Star Wars fan ja! Thanks voor je reactie!
Lijkt me een hele goede reden om snel van jullie namenlijst te verwijderen ! Of als 2de, 3de of 4de naam.... of heel hard te duimen dat het een meisje is
Het wordt het sowieso niet, ook niet als 2de, 3de of 4de naam We moeten het wel allebei eens zijn over de naam Tot nu toe vinden we alleen Noah en Bram beide mooi haha.
Het klinkt inderdaad leuk bij elkaar! Maar vind de naam Bas mwah, misschien door de associatie met een Bas die ik ken haha.
Noah gestemd Bram en Mees kunnen ook prima. Melle vind ik ook erg leuk , alleen die gebruiken wij bij een Melissa om af te korten. Obi , denk ik aan Obelix geen idee waarom
Tja, zo heb ik ooit een Gandalf gekend, 3 maal raden waar zijn ouders fan van waren. Misschien de naam George of de naam Lucas als tweede of volgende naam? Ik heb trouwens Bram gestemd. Tijdloze klassieker, net zoals Eva.
Nee we vonden onze tweede zoon al lastig en nu een derde pffff. Het moet ook nog een soort van matchen met de andere twee...