Hi meiden, Mijn vriend en ik hebben eindelijk een naam wat we beide leuk vinden maar nu wil ik graag jullie mening horen aangezien het niet een alledaagse naam is. Wat vinden jullie van Sonny? Gewoon eerlijk hoor, ik ben namelijk niet meer objectief aangezien mijn vriend met de meest rare namen aan komt zetten Mijn andere zoon (met ex) heet James.
Uh wat is de betekenis daarvan Heb je nog andere suggesties? We vinden Mischa / Misha ook erg mooi maar ben bang dat mensen dan Mascha gaan zeggen..
Denk je dat mensen het dan wel goed uitspreken? Want deze naam heb ik al vanaf jongs af aan in mijn hoofd zitten.. En nu twijfel ik ineens omdat het veel op Mascha lijkt (door de hormonen misschien?)
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Mischa als Masha gaat uitspreken... Masha is toch een meisjesnaam?
Ho sorry kwam per ongeluk tegen plaats reactie aan en ik weet niet hoe ik dat via de telefoon kan bewerken Mischa zou ik niet als mascha uitspreken. Ik zou niet snappen waarom in dit geval de i als een a uitgesproken zou worden
Oh ik vind m niet zo vreselijk als de rest hier. Heb ook nog nooit New Kids gezien dus wie weet helpt dat. Ik dacht wel meteen aan Sonny en Cher.
Sonny vind ik niet zo mooi. Mijn neef heet Misha. Nog nooit gehoord dat iemand hem masha heeft genoemd
Nee sorry, echt vreselijk. Hier op school ook een jongetje dat zo heet. Wordt in NL ontiegelijk plat uitgesproken (zeg maar als Sjonnie, maar dan zonder j) en dat vind ik wel zo akelig lelijk! Ik weet niet of je huidige vriend ook van de categorie oudere/klassiekere namen zoals James houdt? Zo ja, zou ik het eerder in die hoek zoeken. Zag ook nog Misha voorbij komen. Vind ik zelf meer een meidennaam dan een jongensnaam (is unisex). Daarnaast wordt het ook wel als Misja of Mischa geschreven. Als jullie het niet vervelend vinden dat het een unisexnaam is die vaak verbeterd zal moeten worden, zou ik eerder voor die gaan. Misha als Mascha uitspreken lijkt me een beetje vreemd..
Als het voor jullie beiden de naam is, wat doet het er dan toe wat andere mensen ervan vinden? Nu is het niet mijn smaak, okay, James vind ik vele malen leuker. Heb je weleens aan de naam Son gedacht? Sonny is dan voor jullie een koosnaampje.
Thnx meiden! Sonny gaat hem dus niet worden hihi. Misha staat wel weer bovenaan het lijstje. Het is zo raar want je hebt al een naam in je hoofd maar als het uiteindelijk zo ver is, krijg je allerlei rare ideeën ineens