Neeeeeej, dat ga ik niet zeggen. Was gewoon te ongewoon. Ik was er klaar mee met dat geverbaster heel de tijd. Nee, je spreekt het zo uit, nee, je schrijft het zo. Nu heb ik een heel simpele naam en daar ben ik content mee!
als het zo ongewoon is, vind ik het ook wel heel raar dat je ouders zo'n naam hebben gekozen eigenlijk.
xd24, wauw ik vind het echt een mooie naam. onze dochter heeft ook een friese voornaam, maar een hele leuke normale hoor ZG, je maakt mij wel nieuwsgierig.
Bedankt! Ben er ook wel blij mee hoor. Enige nadeel is dus constant spellen en opnieuw zeggen hoe je heet. Maar ach daar stoor ik me niet aan Ik vind zo ongeveer alle friese namen erg mooi!
Wauw mijn lievelingsmeisjesnaam! Onze zoon heeft ook een friese papa en achternaam en dus ook een friese voornaam. Als hij een meisje was geweest had hij Rixt of Fardau geheten (we waren het niet eens )
Wat leuk dat jullie op de Friese namen zijn uitgekomen! Mijn szusje heet ook F.ardau, vind ik heel mooi. Zag ergens Hinne voorbijkomen, zo noemt het dochtertje van onze gastouder ons zoontje Jildau is ook leuk! Ik heb echt niks met amerikaanse namen, Mike etc en namen die naar dingen verwijzen, Bloem enzo. Mijn man heeft ooit zijn bandje naar een vreemde babynaam vernoemd: Pilot Inspektor, toch euker voor een bandje dan een baby... Candida kan echt niet... Pas gehoord: Linc Vond ik gek
Wat een Namen zie ik hier voor bij komen zeg!! Zijn er echt mensen die der kind wopke noemen?!?!?!?!? Dat zou ik toch veel erger vinden dan een D voor een bepaalde naam hoor! Mijn dochter heeft geen nederlandse naam, en een D er voor... Wat zal ze gepest worden!!!
Smaken verschillen idd.. Hier word een Roderick gezien als een grote kakker! Nee.. Hoop dat mijn dochter niet met een Roderickje thuis komt. Naam zegt idd veel!!!