Haha ik vind Maud, Fenne en Fien(e) echt geweldig juist haha, zo zie je maar, smaken verschillen Mauk lijkt me ook een jongensnaam ja.
Ja dat zal wel, is met alle namen die ik leuk vind (namenbedenken is weer los gebarsten hier zoals je begrijpt )
Ja das best sneu.., ik hou ook niet van bijbelse namen. Vind ik vaak te 'zwaar' weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Maar dan valt er heel veel af, want als je het oude en nieuwe test, de thora en koran bij elkaar legt heb je geloof ik al 80% van alle namen
Ik las net in een tijdschrift dat iemand 4 kinderen heeft met de namen Elvis, Rover, Wolf en Maantje Piet :s Ik vind het echt vreselijke namen..
Dat zijn de kids van Jan Rot. Ook niet mijn keuze, maar vreselijk vind ik ze niet hoor. zie blog maandagdaandag.blogspot.com De namen passen gewoon bij ze! Ik zag laatst een geboortekaartje van Muis! roepmaamuis ja! Een meisje..
Het zijn geen scheldnamen.. De namen Rover en Elvis hoor je wel vaker toch.. Niet iedereen noemt zn kinderen Sanne, Lotte of Lukas ofzo..
Nog nooit gehoord! Ik denk persoonlijk dat een kind die Rover of elvis of maantje?!?!?!? Gepest word!