Welke naam(en) vind jij gek/lelijk te bizar voor woorden

Discussie in 'Babynamen' gestart door babyjoolz, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je even googelt...ze bestaan wel hoor:)
    Dr. Jayden Der, MD, Royal Oak, MI - Physical Medicine & Rehabilitation

2. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, vind ik ook een beetje raar. En kampers worden verward met tokkies...nou dat is volgens mij toch echt iets heel heel anders!

Onze kinderen hebben we ook gewoon naar de oma´s en opa´s genoemd. Dat deden mijn ouders ook met ons, en ik vind het een mooi idee als een naam generaties lang meegaat. In mijn vaders familie heb je al 8 generaties Willems en Dirken.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

#764 Amfy, 12 okt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2012

ach mens ik weet niet waar jij last van hebt maar mensen in hun waarde laten heb jij nog nooit gehoord. JIJ bent misschien hoogopgeleid maar je hebt wel een plaat voor je kop. bah wat ben jij een misselijk mens zeg.

de zoon van mijn internist heet jawel djayden en zijn dochter desteney

en Ja onze kinderen hebben beide een naam met een y en wij zijn ook beide hbo geschoold hoor.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik zou niet eens meer de moeite nemen. Agter is er alleen maar op uit om mensen te schofferen dus negeer...:D

6. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    #766 Loontje81, 12 okt 2012
    Laatst bewerkt: 12 okt 2012

Lekker laten gaan.Zulke mensen lopen met de neus om hoog om boven iedereen uit te willen kijken.

Ik heb een dochter met de naam Caitlin,ja dat was eens een hype maar gewoon gekozen uit een voornamen boekje.
    En mijn 2de dochter heet Djènoa.Gewoon zelf bij elkaar gepuzzeld en later achter gekomen dat Djenoa een plaats aan de ivoorkust is.

Ben niet hoog opgeleid.
    Ben niet van het kamp.Had het ontvluchten van mijn man zijn ex wel makkelijker gemaakt aangezien ik in een koophuis woon en deze niet kan oppakken om weg te wezen haha.
    En ben geen tokkie.Hooguit wat chaotisch waardoor mijn huishouden geen prioriteit heeft.

Kan wel zeggen dat ondanks dat mijn kinderen deze namen dragen ik wel een goede moeder probeer te zijn en ze nooit zonder kleding of eten zitten.Geloof dat dat wel het belangrijkste is als moeder zijnde toch?!

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Mijn zoon heet A.lessandro D.iëgo. Met roepnaam Sandro.

( owh en voor er iemand straks weer wat roept hij is vernoemd naar een voetballer en ik denk dat die ietsie pietsie meer verdiend als jij )

Immers weten we nu wel dat jij perfect bent en veel mensen minder zijn dan jij. Maar kun je nu aub ophouden jezelf de hemel in te prijzen? We weten nu al meer dan genoeg dat je geweldig bent!

Ontopic namen zijn een persoonlijk iets en smaken verschillen ik vind geen enkele naam agterlijk ( of was het nou achterlijk? )
    Het is mijn smaak niet maar dat betekend niet gelijk dat ik het lelijk vind.

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En ja hoor het zal Agter(lijk) weer eens niet zijn ;)

Als namen dan zoveel over iemand zeggen dan hoef je voor mij niet meer uit te leggen waarom jij uitgerekend deze naam hebt uit gekozen ;)

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Is de naam Peter voor hoogopgeleiden?

Ik heb namelijk een Peter op de bank zitten die is verre weg van hoogopgeleid :D

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

wel als je zegt Peeethurrrrrrrrrrrrrr

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ahhhh dan doe ik dat verkeerd..

Ga hem maar Petuuuuurrrrrrr noemen vanaf nu:D

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En ik zit met een bartje op de bank maar bartje bid niet voor brune bonen hoor, werkt gewoon in de haven terwijl dat zijn papa een hele belangrijke baan bij de Shell had en ze voornamelijk in het buitenland woonde ..

Namen zeggen dus geen reet. :D

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Goh ben blij dat ik niet de enige ben die zegt dat namen niks zeggen.
    Hahaha

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    En ik lach me kapot als uitgerekend hun kinders later met een jayden of desteny thuis komen :D

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zeg jij heet mandy:p

Dus jij bent een laagopgeleid persoon dat je het ff weet:p:D
    *zegtdegeendiejamieheet:D*

16. Mar1974

Mar1974 Niet meer actief

:D

De naam van ons zoontje is Fries, is maar 14 x gegeven

17. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ja en een aso, een kamper, een tokkie en wat ook alweer nog meer??? :p

18. marilouise

marilouise Niet meer actief

Onze zoon wat wordt die dan? Ik vraag het me af een vernoeming naar een hele oude naam minus 1 letter.
    Of wel hij heet R.ins mijn pa heette M.arinus roepnaam R.inus
    Wij vonden en vinden het een mooie naam en ach een Nu is die een zoetzure lekkernij ;p (de kenners weten wat ik bedoel)
    De naam wordt weinig gegeven ik geloof de laatste keer dat ik keek iets van 6 x ofzo sinds zijn geboorte.

En wat die wordt maakt me geen bal uit als die maar gelukkig is!

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bah, wat kun jij toch altijd denigrerend doen zeg!
    Jammer voor jou dat zowel mijn zusje en haar man, en mijn nichtje en haar man hoogopgeleid zijn, en hun zonen Jay en Jason heten. ;)

Een ietsje minder snel oordelen zou jou heel mooi staan!
    En anders misschien naar een forum speciaal voor hoogopgeleiden gaan, waar jullie samen bekakt tegen elkaar kunnen doen en lachen met ons, het simpele volk. ;)

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ben trouwens wel erg benieuwd wat voor naam het broertje of zusje van S.andro voor naam zou moeten krijgen volgens sommige hier :D

Deel Deze Pagina