Jeetje, ik snap dat jullie het wel grappig vinden maar ik vind het nogal lullig hoe er nu gedaan wordt. Jammer van dit leuke topic. Laat je toch allemaal niet zo op de kast jagen zeg...
Weer ontopic. Ik hoorde dus pas van iemand die zn zoon Earl had genoemd. Kan in de VS oid misschien een best normale naam zijn, maar voor NL? Moest direct aan Earl Grey thee denken
Wat ik heel erg vind ik Dylano,Jesslyn en als topper Djamilla,Djim of Kyano. Die laatste en dan die schrijfwijze brrr. Ik moet inderdaad dan aan een bepaald slag mensen denken hoor.
Whahahah OMG wat een vooroordelen zeg Dan behoor ik ook tot het volkje wat jij bedoeld, nou wij zijn wel opgevoede ouders en hebben twee goed opgevoede kinders, geen tokkies, geen kampers, geen aso's maar gewoon nette mensen.
En bedankt .. mijn zoon noemt namelijk Keanu .. m'n 2 Dochters , Yana en Caileigh Yana moest eigenlijk een Lyana zijn , maar ze zijn op het gemeente huis bij aangifte de L vergeten Dus mijn kinderen maken waarschijnlijk geen kans op slagen in't leven Ik zag trouwens de naam Cheyenne voorbij komen als kansloos, laat het nu zo zijn dat m'n nichten Charlene, Cheyenne en Scarlett heten en net Cheyenne begonnen is aan haar 3de jaar psychologie aan het unief
O my werkelijk elk topic wordt tegenwoordig gebasht....en dat sommigen van ons namen oridinair vinden, nou en, en dat sommige van ons dat kaknamen vinden, nou en..... tjongejonge wat een gemekker van iedereen. Het is niet persoonlijk hoor, het is smaak, en smaak van een heel ander soort 'mens' dan jij zelf bent, dus get over I! Zullen we gewoon weer ontopic gaan?
Hele normale lui, vind het een beetje superhelden naam (geen idee waarom) maar helemaal niet verkeerd, wel stoer
Hè? Wie heeft het over Hirsi Ali?? Je dochter heet Ayaan (dat schrijf je zelf). Dat is een Arabische jongensnaam, die ook weleens aan meisjes wordt gegeven. Ik vind de combi Dirk - Ayaan gewoon erg opmerkelijk. Dat mag toch?
Ach je snapt toch wel dat een dokter of advocaat of wie dan ook bij de achternaam wordt genoemd en niet bij de voornaam Dus lekker belangrijk dat m'n zoon Keanu noemt, of m'n jongste Caileigh . Wordt gewoon Dr Seller
Niet 1 omdat je dokters altijd bij hun achternaam noemt dus... en even serieus wat heeft je voornaam met je intelligentie te maken dan? en dan heb jij ook niet lang over je nickname nagedacht...zet er lijk acher en je hebt een goed beeld over jou
Ach, en er is een advocate die o.a. ook in een klankbordgroep van de Raad voor Rechtsbijstand en die heeft als voornaam Mopje . Uiteindelijk zijn het toch je kwaliteiten die tellen en is de naam die je hebt daaraan ondergeschikt. Feit is dat bijv. Jayden momenteel een heel populaire naam is en er over 30 jaar ongetwijfeld ook artsen en advocaten Jayden heten...
Meeeeeehhhh! Ik vond het juist gezellig worden hier Purk. Je hebt gelijk hoor, ieder zo zn smaak maar soms mag het wel wat vriendelijker gebracht worden....that's all. Een topic mag toch een andere wending krijgen? Of is er een wet dat bepaald van niet? Was verder niet chagi bedoeld hoor lieve Purk! Xxx