Eleny vind ik een naam voor ouders met een middelbare opleiding, en dat komt puur door de y op het eind, stom he? Ik heb daar echt iets mee, daarom heet mijn jongste ook fee ipv fay. Bij eleny zelf denk ik aan een hbo er
Wat een tegenstrijdigheden... Ik zou het belachelijk vinden om de naam jimmy bijvoorbeeld geschreven zien staan als jimmie(walgelijk). zo betuttelend... dat is echt voor mensen die geen engels kunnen lezen of spreken.. zo oogt het... Zo vind ik Fee dus ook betuttelend... (Al vind ik Fee wel leuker voor het oog.. misschien omdat het ook een Nederlands woord is.) Elenie zou ik echt vreselijk vinden... dan lijkt het gewoon alsof je geen engels kan.. of het lijkt alsof je appart uit de hoek wil komen.. maar eigenlijk sta je gewoon voor aap! (mijn mening).
Geloof niet dat ik het over jou persoonlijk heb. Daarnaast heb je denk ik ook niet al mijn reacties gelezen gezien ik doelde op het eindeloos herhalen van bepaalde opmerkingen en bepaalde namen. Lijkt mij niet vreemd dat ik dan het gevoel krijg dat men maar door blijft gaan met gelijk willen hebben terwijl de rest ondertussen probeert er weer wat leuks van te maken. En het lijkt mij dan ook niet vreemd dat ik nieuwsgierig ben wat voor namen zij dan leuk vinden... welke 'categorie' dat dan te plaatsen valt. Maar nu even persoonlijk aan jou gericht. Met de opmerking 'je zet jezelf wel op een bepaalde manier weg...' kan ik niks.... Hoe zet ik mezelf hier neer dan?
Als je maar snapt dat het van Thomas vanuit mij een grapje was hè.. probeerde alleen net even met tegenovergestelde namen dit topic een andere richting te geven. Dat het misschien wat minder beladen zou zijn. Tevergeefs. Ach, we moeten er schijt aan hebben wat anderen van de naam van ons kind vinden.. why would you care?
Haha leuk, bedankt voor je mening ik ben dus echt van de hollandse namen, mijn dochter heet fee omdat ik niet van de y houd, maar ook omdat het een wonderlijk meisje is, en overal ongeschonden uit lijkt te komen in de zwangerschap ging er al het een en ander anders dan gehoopt, vandaar haar naam, maar na de zwangerschap heeft ze het ook nog een paar keer heel zwaar gehad. Wonder boven wonder is ze er boven op gekomen EN heeft ze er niks aan overgehouden, echt wonderlijk dus haar naam past in onze ogen echt bij haar en ben ik extra blij dat ik voet bij stuk gehouden heb en haar geen Fay genoemd heb. Ik heb al wel gemerkt dat het echt een "love it of hate it" naam is
Ja joh!!!! Dat had ik gelijk al begrepen. Vandaar mijn 'zielige' reactie dat ik het dan wel helemaal bont maak. En ordinair en ook saai... poeh hé... Dat bedoelde ik nou net met het wat luchtiger maken...zo vatte ik het zelf ook op. Daarbij, Thomas vind ik zelf ook echt wel een tikkie saai hoor. Het is een veilige top 10 naam......maar blijf m zelf erg leuk vinden. Maar dat bedoel jij denk ik ook te zeggen. Who cares of het een ordi, saaie, tuttige, kinderlijke etc etc naam is als je het ZELF maar een onwijs leuke naam vindt! Ik begin ook in herhaling te vallen onderhand haha. xxx
wat zijn sommigen toch snel op de teentjes getrapt, hoe kun je nu boos worden op iemand om de associatie die die heeft. Daar kun je toch niks aan doen, het is bij mij iets wat in mij opkomt hoor. En op de kermis vandaag is mijn beeld weer bevestigd....
Haha, don't shoot me Een jongen die,ik van vroeger ken, waarvan zijn ouders zeker onder de noemer "tokkie" vielen...zag ik met vrouw en dochter: stokke kinderwagen helemaal opgepimpt met tijger/panterbekleding dochtertje heette charissa en had zo'n lederen legginkje aan met tijgertruitje en gouden riem. Ongeveer 2 jaar oud.
Whaha staat een Stokke kinderwagen in dit topic ook bekend om een Tokkie wagen?? Ojee, dan had ik toch mijn kindje toch Nyessayghny moeten noemen, of anders op zn minst Destiny of Danisha!! Het verbaasd me dat dit topic nog steeds leeft en niet al een klinkend slot op gesmeten is Over de naam Fay/Fee: Ik vind Fay een beetje bij in dezelfde rij thuis horen als Destiny etc. Aan de naam Fee moest ik ff wennen, maar die vind ik eigenlijk vee classy'er Fee in de trant van een elfje Alleen, stel... Stel dat je nog ooit een draak van een kind krijgt... Ga je die dan Heks noemen??? Whoehahaha, sorry, kon het niet laten. Je zult die flauwe grap vast wel een eerder gehoord hebben... Of niet en ben ik de enige flauwerd Maar zonder geintjes: ik vind Fee (in combi met het verhaal) erg mooi.
Oh ja want als je jottum ofzo aan hebt ben je geen tokkie! Ik vind die kleding ook walgelijk.. van die tijgerprint legingkjes etc... En in dit geval waren het misschien tokkies.. maar vaak genoeg ook een ander slag mensen wat de kids zoiets aantrekt...
Ik vind de namen die eindigen op JE niks. Voor een kleintje is het schattig, maar voor een volwassenen vind ik t niks. Maar ieder zijn eigen keus, gaat er volgens mij om dat jezelf de naam van je kindje geweldig vindt. Wat anderen ook denken
Hahaha! Johnny en Anita Zo noemen wij iemand/mensen die een beetje raar is/zijn. "ow hebbie weer zo'n Johnny en Anita" (gewoon voor de fun) Overigens vind ik Johnny echt een leuke stoere naam! Zou het mijn zoontje niet geven, waarschijnlijk omdat ik iemand ken die zo heet en zijn zoontje heet toevallig ook K'eano Wel komisch dat jij ze niet durft te roepen in het openbaar hahaha
Lol Ach al zou iemand geen engels spreken/schrijven of apart uit de hoek willen komen dan nog moeten ze dat zelf weten Ik hou van de letter Y, en de naam Eleny heeft voor ons een bijzondere betekenis, het is echt de naam voor haar. Wij zijn overigens geen tokkies of mensen zonder opleiding haha.
Ik kan sowieso niet tegen verkleinen. Krijg de kriebels bij opmerkingen als :' Ons Pietje is n beetje ziekjes....'. En als men daar dan op reageert met 'beterschapjes...'. Nou dan kun je me bij elkaar vegen haha.