hoorde laatst dat m'n nichtje al een meisjesnaam had bedacht (geen vriend & niet zwanger): Dior sorry hoor, echt niet mooi zei meteen: en je 2de zal zeker Gucci of Chanel heten? zo hoorde ik ook dat een stel hun zoontje Armani hebben genoemd Dus merknamen... vindt ik echt niet kunnen
In combi met een laklederen legging + tijgerprintje kan het prima Maar dan wel met de tweede naam Destiny (oid )
Mijn oud-buurjongetje heet Armani... Verschrikkelijk De naam die wij onze zoon gaan geven is blijkbaar ook een achternaam, dus daar zal nog wel wat over gezegd/gegrapt gaan worden. Maar is ook gewoon een naam (niet zoveel gebruikt, maar toch) en wij vinden m superstoer...
Oh maar mijn achternaam is tegenwoordig een top 10naam. Ik heb er best aan moeten wennen. Maar vroeger op school werd ik PKK al regelmatig aangesproken met alleen m'n achternaam. Ik zag gisteren dat in 2011 de naam Dingeman 4 keer is gegeven... Dat snapte ik niet helemaal...
Toch niets mis mee dat mensen met de naam 'Kyano' bepaalde associaties hebben? Ik neem aan dat als je dat vervelend zou hebben gevonden, je die naam niet gekozen zou hebben, toch?
Kyano (Keano) reeves heeft het anders ver geschopt.. (lekker ding ook, helemaal mijn ding hhahahah). sliep uit... Denk dat de vlinders,mensjes,sterres, beeren, reiken,faasen het minder ver zullen schoppen... Dan de mercedes,diors,louis vuitons,en pradas ( hahaha moet er zelf om lachen).... waarom?..gewoon omdat ik het hier kan typen...en er gelijk waardes aan verbonden zijn...uhum... Nee maar hoe raar staan we te kijken als er over 20 jaar een mercedes als minister president aan de top staat..hahahah
Voor mij zijn de meest afschuwelijke namen die van de dochters van Angela Schijf... Bloem (oke dat gaaaat nog..) maar Mensje??? Zus??! Komop zeg.... Maargoed smaken verschillend.
Oh ok... Dus een marokkaan zou zijn kinderen altijd... Mohamed, abdel, khadija, fatima etc moeten noemen.. En nederlanders Henk, jan, klaas, anita, bep en miep?. Keanu is maar een halve.. dus ja.. hij zou dus een halve blanke en hlve native american naam moeten hebben..ugh ugh... En half bloedjes in nederland.. hlf nl half suri... keesario En half marokkaans en half nl... fatimiep?.. want dat past echt super goed bij hun achtergrond... u make so much sense... like oh my god!! U must be a genius or something.
Wat een vreemde reactie Wat je hier allemaal schrijft zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat iemand's achtergrond/afkomst wel degelijk een rol speelt bij de naamkeuze.
Native American.... ik zou zeggen... google het even... het is engels. Dit is wat ik opmaak uit jouw reactie... dat je bepaalde namen alleen mag/kan gebruiken met een bepaalde achtergrond.... Dit heb ik even uitgewerkt.. zodat je zelf kunt zien hoe dit eruit zou komen te zien in de wereld.
Keanu Charles Reeves (Beiroet, Libanon, 2 september 1964) is een Canadees filmacteur. Zijn voornaam betekent "koele wind over de bergen" in de taal van Hawaï. Zijn vader is afkomstig uit de Amerikaanse staat Hawaï en zijn moeder is Brits. Ze ontmoetten elkaar in een periode dat ze allebei in Libanon werkten.