Sarahtj3, nu heb je me heel nieuwsgierig gemaakt naar de naam van je toekomstige spruit.Je posts zijn op z´n zachtst gezegd nogal agressief...
Dus?.. native american is orginele amerikaanse bewoner... aangezien hawai bij amerika hoort.. enbdie inwoners dus orgineel zijn.. is hij een halve native american... miss krijg je bij de eerste zoekopdracht indianenbte zien.. ff wat meer inzoeken dus.. Wat ik dus zei.. halve native american.. half blank(brits).. geboren in libanon( naja dat staat natuurlijk overal los van... anders had hij beter achmed moeten heten).
Whatever.. umkaltoum! jullie zijn op zn zacht gezegt oerdom! vandaar mijn op jullie niveau gerichte commentaar... dan snappen jullie het misschien... Ik ben trouwens ook zeer benieuwd naar jouw spruit zijn/haar naam.. zara.. je vind jezelf nogal wat... werkend in een kleding winkel(lol) Ik heb blijkbaar een vrijpas...wat betreft naam.. Kwart marokkaans, kwart surinaams half nederlands kindje..(dus kan al uit veel kiezen... zonder dat het niet bij ons zou passen.. volgens jullie) WO opgeleid..dus zou ik voor prada gaan... dan heeft het daar gelukkig niets mee te maken... stel je voor zeg... Maar onze spruit zal Morpheus gaan heten...
jeetje wat ben jij een b*tch zeg...ergens last van ofzo. Zulke reacties zijn toch niet normaal. en intelligentie heeft niks met opleidingsniveau te maken hoor, de meest simpele mensen kunnen wo opgeleid zijn...dat bewijs jij maar weer.
Hahahaha.. moet je maar eens terug lezen... Tulp! maar goed... Allemaal dezelde peipeltjes bij elkaar hier.... En waar ik last van heb.. hetzelfde als waar jij last van heb... Nou veel geluk in dit topic verder.. er is alleen ruimte voor de mensen die in de meerderheid hetzelfde denken... de rest krijgt een sneer en/of wordt belachelijk gemaakt... wordt dit terug gedaan... krijg je gelijk een leger aan reacties terug van beledigde mensen... Dan stop ik dus bij deze... succes.. gelijk gestemden.
Ik heb voor jou even de spelling- en grammaticafouten eruit gehaald, alsmede de interpunctie verbeterd. Misschien kun je jouw bericht nog aanpassen. Misschien dat je dan nog, afgezien van je onbehoorlijke reactie op mensen, nog de illusie kunt wekken dat je intelligent bent.
*proest* eigenlijk moet ik wel heel erg lachen om jullie reacties en ik vind die Fatimiep eigenlijk best cool haha en nou gaan we allemaal weer lief doen!
En eigenlijk ben ik nu wel heeeel benieuwd wat jullie van de namen van mijn kinderen vinden! (en ik kan wel tegen kritiek hoor, tot op zekere hoogte dan)
De naam van de eerste en van de laatste vind ik leuk voor donkere kindjes. De tweede vind ik 'raar' omdat het rijmt op debiel Als je kindjes blank zijn vind ik het 'raar' Is mijn kritiek nog op een bepaalde hoogte??
Haha bedankt Hun rooepnamen zijn idd Raf, Niek en Roos. Mijn man is wel vrij donker, maar wel gewoon nederlands. Zelf heb ik het grootste deel van mijn leven in het buitenland gewoond, en daar zijn onze kindjes ook 'verwekt'. Omdat ik zoveel jeugdherinneringen in een bepaald land heb gehad, wilde ik hen ook iets daarvan meegeven. (ben namelijk op mn 6e al naar het buitenland verhuisd.) Dus zodoende en Otniel spreek je eigenlijk uit als Otniël, maar is op dat lands wijze geschreven. Haha warrig he
Ik vind die naam niet compleet... Het lijkt alsof je man van de zenuwen 1 letter is vergeten door te geven Ik vind de niet laag milieu overkomen, maar ook niet direct heel WO. Meer alsof dramadocentnaam, ofzo
raf, niek en roos heel cool, echt moderne, maar toch zeer normale namen. jula valt in de wilde-ik-ook-heel-graag-als-meisjesnaam-maar-mijn-man-vond-er-niks-aan-boehoehoe categorie
Ik vind Julia een leuke naam! (mn eigen kind heet Iulia haha) Jula ook leuk, alleen idd het gevoel dat er een letter mist... Maar ik vind het eigenlijk wel in bijna alle milieus passen, dus ik ga niet zeggen dat je een laagopgeleid persoon bent haha tulip, dankje
Pfoe hey sarahtj3 last van hormonen?! Elvinia; niek, roos, rafael en otniel vind ik leuk, ookal vind ik de combinate wat apart. Soraya vind ik zo totaal anders, maar dat is het stiekem niet begrijp ik uit je verhaal. Hoe dan ook was mijn indruk dat je misschien van twee mannen kindjes had met twee verschillende achtergronden