We zijn/waren er uit...ze gaat Minte heten. Nu zit echter de naam Niene ook nog steeds in mijn hoofd...
Niene. Minte doet me aan pepermunt denken (als in mint - munt - pepermunt) en vind ik om die reden niet zo leuk.
zonder te twijfelen op niene gestemd. Minte vind ik niet verkeerd maar moet dan meteen aan pepermunt denken. Dat kan aan mij liggen. In die trant vind ik yenthe wel erg leuk
Niene heeft mijn voorkeur. Maar dat komt omdat ik niet van mintgroen houd en de naam Minte doet mij daar aan denken
Ik vind ook Minte leuker. Niene vind ik er geschreven niet mooi uit zien (al zou ik ook niet voor Nine kiezen ivm het Engelse woord) en qua klank ook minder mooi dan Minte.
Lastig, ik vind ze allebei niet geweldig (sorry!), een beetje hypenamen. Minte doet me inderdaad aan pepermunt/mintgroen denken en Niene vind ik een matige verbastering van Nina. Nina vind ik dan een stuk mooier en beter passen als ze volwassen is. Als ik echt moet kiezen ga ik wel voor Niene omdat ik Minte echt niet mooi vind.