Moet morgen ah werk en ik blijf maar ad gang op de ipad en morgen heb ik weer spijt..... Waaraan blijven jullie plakken en wordt de nachtrust weer te min?
App met vriendin! Na zes weken vakantie morgen aan de slag in groep 7/8 voor het eerst, dus dat zorgt ook voor gezonde spanning. Ik lees nu nog even wat zp op mijn tel en slaap dan meestal snel!
Genieten van de rust en stilte. Verder doelloos surfen op de iPad...werkelijk...snap niet waarom ik zoveel op internet zit
M'n boek of m'n naaimachine. Of mijn man, ik vind het altijd gezelliger om tegelijk naar bed te gaan, dus dan wacht ik nog even.
Een manlief met een niet alledaags ritme. Hij is pas laat thuis en gaat dan ook laat slapen, vind het zo ongezellig om zonder hem naar bed te gaan.
Een maag darm virus waar ik nu last van heb en een baby met dubbele oorontsteking en tanden die doorkomen en constant aan de borst wil... Al met al geen geweldige combi.
Hier ook een combi van bv, zp en fb. Twee van de drie kunnen ook echt morgen, maar toch blijf ik plakken.... Ik ga slapen, truste!