100% Lexi! Lekker stoer! Xena rare uitspraak cena Gina doet me denken aan een p*rnoster. Fay is zo 13 in een dozijn de laatste jaren (maar op zich wel een oké naam). Jailey te gekunsteld en mij niet direct duidelijk of het een j of m is en hou ook niet van al die namen die met de dj-klank beginnen tegenwoordig. Alsof het mode is ofzo.. Chanel wel héél erg ordi. Nina zó saai! Maar tenminste nog "normaal" Gelukkig nog één mooie ertussen
Op volgorde van wat ik het mooist vind: 1. Nina 2. Fay 3. Lexi De rest vind ik niks. Bij Xena gaan mensen het 'verkeerd' uitspreken als je als uitspraak Cena wil. Dan zou ik er persoonlijk Zena/Sena van maken. Dan vind ik 'm ook nog wel leuk voor een 3e plaats
Nee nog steeds niet . Nu 33 werken zwanger. Twijfel nu ook met de naam Esmee Mijn man zijn voorkeur is nog steeds xena maar dan wel met uitspraak cena..
Nina vind ik het leukst. Als m'n zoon een meisje was geweest had ie zo geheten. Xena is ook leuk, maar dan wel als Ksena uitgesproken. Als Sena vind ik het wat als senna met vergeten n.
Esmee! Mooi! Grappig dat jullie lijstje zo gevarieerd is. Een andere schrijfwijze dan uitspraak kan wel voor wat verwarring zorgen
Ik vind Esmee heel erg mooi! En Lexi en Nina redelijk. Probeer echt je eigen gevoel te volgen. Meestal klopt de naam dan echt bij het juiste meisje.
Ik vind Nina en Esmee totaal niet ordinair ik vind de uitspraak Cena ook niet ordinair en de klank juist wel mooi. Al een die x zou ik zelf niet voor kiezen..
Voor (ordi en niet ordi-) inspiratie: Vajèn Romy Michelle Tessa Dana Nienke Rachel Cloë Thirza Dafne Suze Mint Rochelle Yuna Samantha Danae Jara / Yara
En Celia? Prachtige naam met mooie betekenis en duidelijke uitspraak die lijkt op De klank die je man mooi vindt.