welke naam vinden julie het leukst en waarom Luca Milan Liam Dean tyler jivano jaylano kyano / kiano sem
Luca Gewoon leuke naam. Hou zelf niet echt van Amerikaanse namen, en ook niet van combi-namen? (Jaylano, Engels + Italiaans?)
Luca. Mooie naam. Milan is ook wel leuk en Sem gaat wel. De laatste vind ik een tikje saai. De rest van de namen is absoluut mijn smaak niet. Liam, Dean en Tyler nog altijd beter dan jivano, Jaylano en Kyano.
Milan en luca beide super leuk!! Liam ook een prima naam. jaylano kiano/ kyano en jivano vind ik verschrikkelijk.
Dean of Sem. De rest echt niet mijn smaak... Wel veel verschillende namen! Heb je zelf al een voorkeur?
Luca, Milan, Liam, Sem zijn allemaal prima namen, vind ze persoonlijk wel allemaal vrij populair. Dean vind ik het leukste van jouw rijtje. Tyler, Jivano, Kyano, Jaylano vind ik allemaal niet mooi. Je hebt wel een erg uiteenlopend rijtje!
Milan, Liam of Sem vind ik het leukst. Luca, Dean of Tyler gaat nog maar de rest vind ik echt vreselijk. Wat een verschil in smaak heb jij .