Hoi dames, We zitten met een dilemma, we komen er niet uit qua namen. Een meisjesnaam hadden we snel, maar het wordt dus een jongen. Mijn vriend en ik lopen zo uiteen met namen. Onze dochter heet Demi. Dus daar moet het ook bij passen. En de naam mag niet eindigen op een N omdat dat niet bij onze achternaam past. De namen die ik leuk vind maar hij absoluut niet zijn: Marijn Mees Jonah Julian vinden we allebei wel leuk maar niet overtuigend. Weten jullie nog leuke namen die niet in de top 20 staan? Ik heb 2 dikke namenboeken doorgelezen en ik kom er echt niet uit. Vandaag bedacht ik Twan. Maar klinkt dat niet hard? Ik wil een lieve jongensnaam. Geen stoere.
Sam Sem Sven Luca Ryan Dylan/Dylano Damian Keano Jesse Jurre Miguel Wesley Melvin Jordy Mike Sam Samuel Lucas Luuk Noud Tygo Thijs Daan Daniel Mats
Ik ken de volgende combi's waar ik al helemaal aan gewend ben Demi + Noah Demi + Levi Demi + Jayden Demi + Luca Demi + Darren Demi + Samuel Demi + Finn geen idee of dit je smaak is, maar ik vind deze combi's wel ok Ik ken ook een demi en henk maar dat vind ik niet zo mooi samen..
Ik vind Twan niet te hard, de -w- maakt het zacht. Maar de naam eindigt wel op een -n of Raf Brent Joes Mika Stef Ralf Job Ezra Jim
Twan is leuk! Thijs vind ik een schattige naam! Finn vind ik ook wel leuk. Demi en Noa(h) Demi en Sam Demi en Misha Demi en Levi
Bedankt voor de tips! Ik vind noah, Thijs en Finn wel heel leuk. Ik zal het vanavond voorleggen aan mijn vriend. Thijs heb ik al eens genoemd, hij vond het wel oké, maar niet super. Misschien moet hij ook even wennen Maar denken jullie bij noah niet aan een meisje? Het past idd goed bij Demi! Oh en trouwens, misschien ben ik wat te streng wat betreft het niet eindigen op een N... Want Marijn en Julian vind ik ook goed klinken. Het moet dat 2 lettergrepen hebben. (Alleen als het eindigt op een N)