Ik vind Lune echt prachtig.. Ise ook heel mooi! Wel grappig want voor mij geldt hetzelfde voor Luna en Isa. Minthe komt op een 3e plek, prima naam
Lune erg leuk! Ik spreek het uit als Loenuh! Maar er zullen ook mensen zijn die Loennnn of Luunuh zeggen. Ise en Minthe zijn ook heel leuk!
Ik vind Minthe heel mooi. (Mirthe/Myrthe schrijf je ook vaak met h dus vind de h niet storend). Ik vind Lune ook leuk. Wel uitgesproken als Lu-nuh. Niet op z'n engels. Ise vind ik geen mooie klank.
Lune Ise Minthe Bij Minthe moet ik altijd aan mint/munt/pepermunt denken. Dus nee, die naam vind ik niks. Ik vind zelf June erg leuk, op z'n Nederlands. Net als Lune dus, maar dan met de J. Ik spreek Lune overigens uit met een /uu/, Luunuh.
Lune (als Luune, Loene vind ik minder mooi). Ik zou misschien Luune kiezen voor de duidelijkheid. Ise vind ik net niet, Isa of Lise wel mooi. Minthe, Ik denk dat ik deze naam leuk ga vinden als ik aan gewent ben. Hou wel van dat soort namen: Lenthe, Benthe/Bente, Dinthe en Quinte kunnen ook nog.