Wij verwachten binnenkort een meisje en zijn dus druk bezig met een mooi naam. We houden er tot nu toe 2 over. Maar vinden ze echt allebei even mooi. En vinden het super moeilijk om te kiezen. Welke naam vinden jullie het mooist?En waarom? Sofia Senna
Waarom Senna? omdat de naam ook op mijn lijstje staat Waarom niet Sofia? ik vind het met een f niet mooi geschreven, zou dan voor Sophia gaan. Maar dan nog vind ik Senna gewoon leuker!
Moeilijk. Ik vind Sofia (liever Sophia) een prachtige naam. Maar zelf zou ik de naam niet kiezen vanwege de populariteit van Sophie. Senna is niet mijn smaak. Maar daarentegen wel minder populair.
Sofia (nog beter: Sophia), prachtige naam! Van Senna vind ik het ook jammer dat het een uniseks naam is.
ja, dat is dus mijn argument, ik ken heel veel jongetjes die senna heten... Dus dat is dan weer jammer. Sofia erg leuke naam, ook met de f.
Ik heb gestemd op Senna. Leuke naam! Sofia.. Vind ik ook wel leuk, maar minder. En trouwens, met een f erin juist mooier dan Sophia!
Vind ik ook! Sofia vind ik 'tig' keer vrouwelijker. Ook ken ik een aantal honden die Senna heten (maar ja tegenwoordig kan elke naam ook voor een hond...) en ik denk toch ook nog steeds aan die overleden autocoureur.
Sofia/sophia, omdat ik meisjesachtige/ vrouwelijke namen nu eenmaal leuker vind. Senna vind ik juist ook erg populair!
Sofia, echt een prachtige naam. Senna vind ik niet leuk omdat ik het een jongens- en hondennaam vind.
Sofia! mooie, klassieke, elegante naam. Senna vind ik een niet zoveel zeggende naam eigenlijk. Kweet niet precies hoe ik hem moet uitleggen.
Ik vind ze allebei erg mooi! Sofia vind ik alleen wel (veel) mooier als je het als Sophia schrijft. Senna vind ik trouwens echt wel gewoon een meisjesnaam hoor. Vind het altijd een beetje zielig als jongetjes zo heten.
Senna!! Sofia vind ik veel te tuttig! Nou moet ik wel toegeven dat onze hond ook Senna heet, maar vind het geen typische hondennaam. (Heb toen ook getwijfeld om onze Lisa Senna te noemen)
Vindt het zo ook leuk geschreven sofia! Vindt het echt een prinsessen naam. maar dat vindt ik van senna ook.. Vindt het beide hele mooie namen.. Misschien kun je een keuze maken door het af te korten? Kan bij beide namen prima maar misschien helpt het je. Sofia - soof - sofi senna - sen - senny heel veel succes want je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt haha
Jeetje leuk om al zoveel reacties te lezen. Maar veel van jullie argumenten heb ik zelf ook. Ik zit er soms ook mee dat Senna een unisex naam is. Al vind ik het zelf persoonlijk echt een meisjesnaam. En Sofia is inderdaad een meer klasiekere naam maar vind het gewoon ook zo mooi en toch weer net ff anders dan Sofie.... Maar al met al kan ik nog steeds niet kiezen en mijn man eigenlijk ook niet....Dit is zooooo lastig! Maar vind het super om alle meningen te lezen. Er mogen er nog meer bij!!
Sophia/ sofia vind ik echt prachtig! Een naam die over 50 jaar voor je kleinkinderen nog gebruikt zou kunnen worden. Daar hou ik van. Senna vind ik meer een modenaam en is een veel voorkomende hondennaam daarom zou ik er niet voor kiezen. (maar ja, aan de andere kent, dat heb je met Max ook....) Succes!!
Ook jammer dat hij unisex is idd maar ik vind senna wel een super leuke naam!! Zou hem zelf hierdoor denk ik niet kiezen maar vind dat wel jammer