Kaj of Kai. Bij Kay dacht ik: he, een meisjesnaam? Omdat ik het zo echt als Kee zou uitspreken. De andere namen zijn niet mijn smaak.
ik vind alleen Hugo het leukst uit het rijtje. elke keer als ik de naam Boaz voorbij hoor komen krijg ik daar zo'n oudbollige gedachte bij. (opa in zo'n geruit pakje haha) ik vind het gewoon een vreselijk lelijke naam maar ik kan er ook geen verklaring voor geven. bij mijn dochter zit een Kay op school en die is altijd zo onverzorgd gekleed met van die vreselijke nepcroc schontjes onder zijn spijkerbroekje dat deze naam ook afvalt. dus ja HUGO
Kay: ken te veel gedragsgestoorde Kay'tjes om die naam leuk te vinden. Tobian: beetje zelfde associatie Hugo: Leuk! (Misschien krijgt Hugo ooit een broertje Floris)) Boaz: beetje bepaald milieu associatie (niet hockey zeg maar )
Ik zou voor Boaz kiezen. Kort en stoer. Moet bekennen dat ik Tobian ook wel leuk vind. Zou dan zelf Tobias van maken
Mijn top 4: 1. Kay (Wel leuk!) 2. Tobian (Niet mijn ding) 3. Hugo (Niet mooi) 4. Boaz (Absoluut niet mooi..)