Ik dacht dat wij nooit aan een leuke meisjesnaam zouden komen, en we zaten al heel lang te dubben over Julia (komt al helaas veel voor) Kate, en of Sofie... Uiteindelijk is het Katie/Katy geworden.. Maar nu. Welke schrijfwijze is nou het leukst/mooist? Mijn vriend is engels en ik nl.. Even kijken wat jullie vinden hihi,
Cathy is ook nog een optie. Ik vind het heel lastig om te kiezen tussen die twee. Denk toch voor Katy dan.
Ik ken de naam alleen als Katie of Kathy, maar zou zelf eerder voor Kate gaan en als koosnaampje de andere naam. Maar kan dus niet echt helpen
Katie! Vind Cathy ook erg leuk, maar TH is voor ons Nederlands nogal lastig uit te spreken (kan het zelf ook niet haha) maar vind het er zo mooi uitzien
Moeilijk... Maar ik vind Katy denk ik toch leuker. Maar ik twijfel enorm. Toevallig hebben wij gekozen voor Katelynn (juist met 'kate' - omdat ik Katy ook zo leuk vind ) en in de klas van m'n dochter zit nu een Katie + zusje van een klasgenootje heet ook zo. Terwijl ik het voorheen eigenlijk niet tegenkwam hier. Maar ik vind het érg leuk.
Cathy is ook leuk inderdaad, maar voor de nl volksmond net weer niet. Julie is ook leuk inderdaad. Zeker omdat ik in juli ben uitgerekend haha. Maar Katie it is!!!! Bedankt iedereen!!!
katie!!! wel grappig,... wij twijfelen juist voor de roepnaam over de K of C Cathy of Kathy Cate of Kate we willen het namelijk uitspreken als: "keet" of "keetie" maar ik vind het met de C zooo mooi! en volledige naam begint ook met C
Dan zou ik kiezen voor Katie Of Cate. eerder Cate, Cathy vind ik een andere uitspraak. en dan gewoon in uitspraak verkleinen.